Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F-16

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    F-16

    Artikelnummer: 3246
    Artikelnaam: F-16
    Bruto Gewicht: 2775 gram
    Netto Kruitgewicht: 497 gram
    Aantal Schots: 36 schots
    Effectomschrijving: 36 schots waaier cake rood,groen en blauwe sterren met zilver bloemen en gele staarten. Vuurwerkspektakel op hoog niveau.
    Tijdsduur: 20 seconden
    Stijghoogte: 35 meter
    Richtprijs: €57,51



    Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 22:59.

    #2
    lekker blok heerlijk tempo grote effecten en fanshaped . Denk dat ik deze samen met de X70 nog ga bestellen.
    ben alleen nieuwsgierig of hij in reallife ook zo mooi is als op dit fimpje

    Comment


      #3
      Ik ben echt fan van de Army lijn persoonlijk vind ik dat hij de 55 eutjes dubbel en dwars waard is.

      Comment


        #4
        Gisteravond gefilmd bij de demo van tuincentrum de Bolusberg, per 2 geschoten. Zeer mooie cake met brede effecten. In het filmpje vanaf 0:40.

        Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:00.
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #5
          Zeker een hele mooie! Bijna Showtime waardig! Had ook een mooie batterij geweest in de Xplosion reeks van Cafferata. In de Army serie is hij een beetje onbekend, weinig verkochte lijn volgens mij. De label zegt ook niets. Toch jammer, want het zijn volgens mij onwijs mooie en grote effecten en de finale is helemaal groots!

          Comment


            #6
            per 2 geschoten
            Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:00.
            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Zeker een hele mooie! Bijna Showtime waardig! Had ook een mooie batterij geweest in de Xplosion reeks van Cafferata. In de Army serie is hij een beetje onbekend, weinig verkochte lijn volgens mij. De label zegt ook niets. Toch jammer, want het zijn volgens mij onwijs mooie en grote effecten en de finale is helemaal groots!

              Ik heb deze toen der tijd gezien op de demo van Cafferata in september 2011.
              Daar was deze wel een uitblinker hoor, een groot macht van boeketten en tempo.
              Misschien is dat laatste nu wel een beetje moordend betreft het aanschaffen van deze cake, want 55 euro voor zo'n snelle cake, net iets te duur.
              En deze cake is vrij weinig te vinden, waar deze cake wel te vinden zal zijn, is geen korting mogelijk, dus een net niet net wel geval.
              Puur kijkend naar de effecten zeg ik: doen!
              Het leven is een feest!

              Comment


                #8
                Hier nog een film van drie stuks. Gefilm bij Damen te Zoelen.

                Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:00.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Hoeveel van deze schatjes zitten er in 1 karton?

                  Comment


                    #10
                    Laatst aangepast door Scav; 21 September 2016, 23:01.
                    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                    Comment


                      #11
                      Iemand deze cake dit jaar geschoten? Heb 'm zelf niet gehad dus ik ben wel benieuwd naar de reacties van jullie (Degene die deze cake hadden). Op de film is die echt gaaf! Hou van dit effect

                      Comment


                        #12
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Ik vond het een mooie waaier, grote effecten en een goed tempo. Zou er zelf geen 50+ voor betalen, want dat verdampt me dan toch net iets te snel... maar met een leuke actie zeker de moeite waard, want mooi is die zeker!

                          Comment


                            #14
                            Dit is niet meer de F-16 die hij ooit was, ooit was het die pure mooie glittering willow met gekleurde tips. Nu is het een gouden willow met gekleurde tips. Saaier naar mijn mening.
                            Het leven is een feest!

                            Comment


                              #15
                              Geschoten tijdens de Demo avonden van Cafferata in september 2014.

                              No Pyro ! No Party !

                              Comment

                              Working...
                              X