Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershots [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Powershots [Uitloop]



    Artikelnummer: 3130
    Artikelnaam: Powershots
    Bruto Gewicht: ... gr.
    Netto Kruitgewicht: +- 40 gr.
    Aantal Schoten: 1, is een singleshot mortier
    Effectomschrijving: Singelshot mortier, diverse uitvoeringen: rode peonie met crackling, groene peonie met crackling, zilveren palm met crackling, gekleurde peonie. Alle effecten met tail de lucht in.
    Tijdsduur: +- 5 sec.
    Stijghoogte: +- 15/20 m.
    Richtprijs: €7,50 per 2
    Verpakkingseenheid: ...

    Filmpje Powershots
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 14:23.

    #2
    Ik begrijp uit deze post dat er vier verschillende zijn?
    Ik ken er maar twee, hoewel ik toch verschillende verpakkingen heb geprobeerd, namelijk de rode peony en de zilveren palm. Met name de laatste is echt prachtig. Qua prijs vergelijkbaar met de Green Dahlia van Star, maar qua effect echt beter. Een hardere burst, en vooral de palm is heel breed en mooi symmetrisch. Jammer dat die niet los verkocht wordt!
    Laatst aangepast door cass; 18 April 2007, 22:48.

    Comment


      #3
      Ik heb wel degelijk een groen/gouden peonie met crackling gehad. Staat half om mn pc, kwaliteit alleen niet goed genoeg voor het hier te plaatsen. Er zijn dus wel meerdere uitvoeringen ervan. Ik had de Powershots in 2005 overigens. Misschien dat er afgelopen jaar nog maar 2 versies over zijn. Zelf heb ik de zilveren palm dan weer niet gehad, maar die heb ik weer wel gezien op een demo avond in Rhoon.

      Er zijn dus wel meerdere uitvoeringen geweest.

      Comment


        #4
        Vind hem in ieder geval heel mooi voor zijn prijs!
        Heeft hij altijd al 7.50 per 2 gekost?

        Comment


          #5
          Bij de Plantenhal in Rhoon 2 jaar terug ook nog 6,50 per 2 of zoiets. Die zaten met alle producten behoorlijk onder de prijs van winkels in bv Rotterdam. MAAR, die deden dan weer niet aan voorverkoop en dan is het maar afwachten of je krijgt wat je ook graag wilt bestellen.

          Comment


            #6
            Zeer leuke singleshot mortiertjes,met een leuke prijs en zeer mooie effecten,die met de zilveren palm vindt ik persoonlijk het mooiste,maar ze zijn zeker aanraders

            Comment


              #7
              al 3 jaar achter elkaar een paar van gehad, zijn idd maar 2 effecten, zijn heel mooi voor nederlands single shots

              Comment


                #8
                Ik heb een poosje terug deze gezien: zilveren palm met crackling en rode peonie met crackling
                Was echt een tof effect, lekker groot, goede knal, en een hele dikke vette staart waarmee hij de lucht in schiet. Ik vind het dikke aanraders!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jeko Bekijk bericht
                  Ik heb een poosje terug deze gezien: zilveren palm met crackling en rode peonie met crackling
                  Was echt een tof effect, lekker groot, goede knal, en een hele dikke vette staart waarmee hij de lucht in schiet. Ik vind het dikke aanraders!
                  Hee jeko ik heb net 5 * power shots besteld
                  bedankt voor de informatie

                  Comment


                    #10
                    Als ik het goed heb zijn er 4 verschillende effecten: silver palm with crackling, red peonie with crackling ,green peonie with crackling en multicolor peonie.
                    Allemaal met tail.

                    Comment


                      #11
                      Heb deze gisteravond tijdens een demoshow van cafferata gezien. Ik vind het zeker goede singleshots, lekker groot een mooi effect en een goede burstknal. Voor deze prijs vind ik ze voor een keertje goed te doen.
                      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                      Comment


                        #12
                        Hier een filmpje van mij, gemaakt afgelopen vrijdag bij een demo.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                        Comment


                          #13
                          Wie kan mij vertellen of deze single shots nog in de handel zijn, en zo ja, waar? Na bestudering van de website van Cafferata en mijn dealer hiervan heb ik het bruine vermoeden dat het een uitlopend artikel is. En dat zou érg jammer zijn, want dit zijn hele goede potjes!

                          Comment


                            #14
                            Ik heb het idee dat de gehele titaan serie eruit gaat.
                            Deze singel shots zijn voor het geld echt leuk. Ik kan je echter niet helpen met benoemen waar deze te koop zijn. Meeste cafferata dealers die ik weet te vinden verkopen dus al geen Titaan serie meer.

                            De Ultimate Shots zijn de vermoedelijke opvolger, maar deze zijn wat minder als deze singel shots. Heb namelijk beide gehad...

                            Ik hoop dat je deze nog weet te vinden. In ieder geval heel veel succes gewenst met je jacht. Mensen met jouw smaak qua singel shot wens ik het beste toe!

                            Comment


                              #15
                              De Titaan Serie is inderdaad helemaal uit de handel. Enige mogelijkheid dat je ze nog kan krijgen is een restvoorraad, maar volgens mij waren deze singleshots altijd zo populair dat ik me niet kan voorstellen dat een dealer ze nog heeft liggen.
                              conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                              Comment

                              Working...
                              X