Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Candle Power [Ass.][Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtdingen zijn dit. Mooie boeketten, vond vooral de palm erg mooi! Heerlijke doffe klap inderdaad bij het verlaten van de candle.

    Comment


      #17
      Heb ze laten liggen, vond 20 euro voor 3 5 shots candles wat veel van het goede maar nu ik de goede reacties lees ga ik ze komend jaar misschien toch maar eens proberen

      Comment


        #18
        Ze zijn hier in de buurt 14 euro. Daar kan ik ze toch wel voor meenemen?? Die langzame schietsnelheid zorgt wel voor wat afwisseling (langer genieten per effect)

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
          Ze zijn hier in de buurt 14 euro. Daar kan ik ze toch wel voor meenemen?? Die langzame schietsnelheid zorgt wel voor wat afwisseling (langer genieten per effect)
          De prijs van €14 is inderdaad niet gek, ik zou zeggen doen!!!! Zoals al gemeld is in dit topic geven de kaarsen lekkere doffe klappen bij het verlaten van de candle. Met de effecten is ook niks mis. Vond zelf de candle met het palm effect de mooiste. De andere effecten zijn crackling en multicolour peony voor zover ik nog weet.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kamuro Bekijk bericht
            De prijs van €14 is inderdaad niet gek, ik zou zeggen doen!!!! Zoals al gemeld is in dit topic geven de kaarsen lekkere doffe klappen bij het verlaten van de candle. Met de effecten is ook niks mis. Vond zelf de candle met het palm effect de mooiste. De andere effecten zijn crackling en multicolour peony voor zover ik nog weet.
            Super! Bedankt voor de info. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Neem dan zeker een pak mee!

            Comment


              #21
              Super gave kaarsen! Kende deze helemaal niet! Ik hoop dat ze dit (laatste) jaar ook nog elders te koop zijn dan alleen in het hoge noorden in de freak actie!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                Super gave kaarsen! Kende deze helemaal niet! Ik hoop dat ze dit (laatste) jaar ook nog elders te koop zijn dan alleen in het hoge noorden in de freak actie!
                Weet niet waar je in het hoge noorden woont, maar heb ze zien liggen voor 14euro in nieuwe weerdingen ( van der veen )

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                  Weet niet waar je in het hoge noorden woont, maar heb ze zien liggen voor 14euro in nieuwe weerdingen ( van der veen )
                  Zijn hier in Utrecht ook te koop voor €14. Het is dan wel een omlabeling.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                    Weet niet waar je in het hoge noorden woont, maar heb ze zien liggen voor 14euro in nieuwe weerdingen ( van der veen )
                    Ik woon niet in het noorden, ik bedoelde er mee dat ik ze gezien had in een freak actie van een winkel ergens in Groningen en dat deze slechts alleen daar te koop waren! Maar ik begrijp dat ze nog wel her en der verkocht worden in het land, hetzij anders een omlabeling! Wil deze kaarsen graag scoren!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                      Ik woon niet in het noorden, ik bedoelde er mee dat ik ze gezien had in een freak actie van een winkel ergens in Groningen en dat deze slechts alleen daar te koop waren! Maar ik begrijp dat ze nog wel her en der verkocht worden in het land, hetzij anders een omlabeling! Wil deze kaarsen graag scoren!
                      Wij hebben ze ook nog dit jaar Ruim op voorraad €19,99 www.orkavuurwerk.nl in Eersel

                      Comment

                      Working...
                      X