Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pijlpakket De Bag [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pijlpakket De Bag [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

    Artikelnummer: 2660
    Artikelnaam: De Bag
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Assorti van 14 fantastisch mooie en alom bekende vuurpijlen
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 5,00


    #2
    Mijn ervaring is dat ze totaal niet meer te vergelijken zijn met hoe ze vroeger waren.Pijlen vliegen alle kanten op, sommige ploffen al tijdens het opstijgen en als ze al opstijgen komt er een miezerig lichtkogeltje uit wat 2 sec brandt of een paar verdwaalde sterren.Leuk vanwege het nostalgische uiterlijk maar meer ook niet.
    https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

    Comment


      #3
      Heerlijk. Geweldige pijlen met een flinke dosis nostalgische waarde. De label is helaas niet meer zo als het was, maar de pijlen (lees: pijltjes) gelukkig nog wel. Stijgen leuk op en hebben allemaal een mislukt fish/falling leaves effect van 1 seconde, maar daar koop je ze niet voor.

      Comment


        #4
        Ik koop ze ook nooit voor het effect, maar dit zijn wel altijd van die pijltjes die je erbij wilt hebben

        Comment


          #5
          haha, ik weet nog wel, 5 jaar geleden.
          wij hadden voor een van de eerste keren beter en grote vuurwerk. Wij trots, erna nog wat klein spul besteld, mijn vader had dit pakket ook nog besteld. Wij hadden onze "Grotere" pijlen getest, een aardige knal en boeket. ons pap zo ahg, moet je dit zien, steekt dat ding aan, Slappe stijglading en een mini plofje en 3 sterren, wij lagen in een deuk! daarna zo'n parachute pijl en pap zo ja dat zijn echte pijlen, wij praten er nu nog steeds over mijn broer en ik!
          die jaren erop ook nog gehad trouwens, ons pap altijd trots
          Voor 5 euro ZEKER geen miskoop, leuke als babypijlen. Hiermee heb je nog wat te lachen, en ja het is niet voor het effect, eerder het label en zoals al gezegd gewoon nostalgische waarde, ik vergeet ze nooit meer!

          Comment


            #6
            voor het eerst toen k nog nie veel geld had voor vw (25euro, maar wel een geweldig oud&nieuw ) was dit mijn pijlenpakket, ik vond het eigenlijk niks maar nu neem ik dit pakket dit jaar ook om toch ff dat vroegere gevoel terug te halen van het eerst vw afsteken

            Comment

            Working...
            X