Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Exile

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Exile

    Artikelnummer: 6624
    Artikelnaam: The Exile
    Bruto Gewicht: 15,5 kg
    Netto Kruitgewicht: 1692 gram
    Aantal Schoten: 248 schoten
    Effectomschrijving: Vuurwerk kopen begint bij deze compound! Deze ultra compound blaast maar door!
    Tube diameter: 20 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: 110 s
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €224,95


    #2
    Veels te duur voor wat eruit komt

    Comment


      #3
      Op zich qua opbouw en diversiteit aan effecten nog niet zo heel slecht. Erger mij er alleen dood aan dat bijna alle importeurs overstappen naar de 20 mm compounds. Ik snap best dat prijzen stijgen en dat de importeurs hun best doen vuurwerk zo betaalbaar mogelijk te houden. Maar maak de 25 en 30 mm compounds dan gewoon kleiner.

      Ik heb zelf dit jaar ook een aantal 20 en 20/25 mm combi compounds in de collectie. Ga ik verwerken in het 18 uur projectje, maar als het mij niet bevalt volgend jaar gewoon weer alles 25 en 30 mm

      Comment


        #4
        20mm is alleen maar pruttel pruttel. Helaas kiezen te veel importeurs voor de kleine kalibers veel scjoten marketing.
        Als viurwerkfan zie ik liever meer losse cales weer terugkomen, cakes met 30mm en maximaal gevuld, maar minder schoten.
        -Step outside the box to see the real picture-

        Comment


          #5
          De opbouw is leuk, maar de effecten zijn erg matig.

          Comment


            #6
            Het laatste deel lijken me erg kleine boeketjes..Nee. Dit is m niet voor mij.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Dit is, op z'n zachts gezegd, garbage voor het geld. Ik zie niemand hier een 80 shots cake kopen met 20mm tubes voor 75 euro en dat dit er dan uit komt. Ik snap het werkelijk totaal niet, compounds met 20mm tubes terwijl een kenner gewoon weet dat daar dan niet veel uit kan komen, iets meer dan 1,5kg kruit over 250 shots. Nee, dit is een aanfluiting, de effecten zijn klein en bagger. Daarnaast eentonig qua kleur, er zit totaal niets in wat mij enigszins aanspreekt. Kom op, Wolff.. jullie kunnen echt veel beter!

              Comment


                #8
                Hoewel Wolff soms best wel wat moois uit 20mm weet te persen kon deze box mij totaal niet boeien. Erg mager allemaal. De afstand en de wind, en misschien ook de vochtige omstandigheden, zullen ook niet helpen maar toch.

                Voor een reguliere consument kan het misschien nog leuk zijn gezien het aantal schoten, verschillende effecten en de lange tijdsduur maar hij is ook niet bepaald mild geprijsd...
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  #9
                  Alles om maar geen kooi eromheen te hoeven?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                    Alles om maar geen kooi eromheen te hoeven?
                    Kooi om 20mm?
                    Knaldrang

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
                      Kooi om 20mm?
                      Hij bedoeld hier natuurlijk mee dat er wordt geroepen dat het vuurwerk met een kooi straks niet meer verkocht mag gaan worden. Dus dan krijg je alleen nog maar dit soort compoundjes.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Hij bedoeld hier natuurlijk mee dat er wordt geroepen dat het vuurwerk met een kooi straks niet meer verkocht mag gaan worden. Dus dan krijg je alleen nog maar dit soort compoundjes.
                        Exact dit ja, leek me wel evident dat ik dat bedoelde haha

                        Comment


                          #13
                          Deze compound heb ik voor Wolff mogen testen en filmen. Ondanks dat ik over bijna alle Wolff producten positief kan zijn viel deze toch wat tegen. Voor de prijs waar men ook een Break Out & Full Assault voor kan krijgen mag men iets meer verwachten dan wat deze box bracht.
                          Hij is zeker niet slecht voor een 20mm compound en leuk om de avond te vullen, er zijn diverse effecten en schietrichtingen. Maar moest het qua indruk (burst en effectgrootte) afleggen tegen de Centurion van +/- 50 Euro die ik daarna afstak. Uiteraard wel mijn dank voor het mogen testen/reviewen maar moet wel eerlijk zijn in deze.

                          Comment

                          Working...
                          X