Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rainbow

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hele leuke bak voor 80€. Heb hem om 18:00 geschoten om rustig te kunnen genieten. Zonder harde wind komt ie nog beter uit de verf denk ik.

    Comment


      #17
      Echt een geweldige compound is dit. Zeer mooie kleuren in het begin en verder sublieme uitwerkingen. Ook leik met het 'fish' effect er in. Je hoeft niet altijd een herrie bak te hebben. Dit is ook perfect te gebruiken voor een showtje. Toppertje van Wolff! En hij kon de harde wind weerstaan dat was ook best knap.

      Comment


        #18
        Met name de stukken met tails zijn prachtig ja, echt een leuke bak.

        Comment


          #19
          Deze box is een beleving om te zien, heldere kleuren en een goede brandduur.
          Ik hou hier echt van, uniek in zijn soort en even rustig bijkomen na het geweld in de straat

          Dit jaar wellicht niet in de collectie maar met nummer 1 op de 2024 wishlist!
          The final ignition

          Comment


            #20
            Afgelopen jaar heb ik de Something Different geschoten en ik vond hem echt prachtig toen. Gister op de demo van AVRI de Rainbow gezien en wederom was ik gecharmeerd van deze compound. Ook in de harde wind gaat hij gewoon prima. De kleuren zijn prachtig en ik blij erbij dat we te weinig fish effecten zien in consu vuurwerk.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
              De kleuren zijn prachtig en ik blij erbij dat we te weinig fish effecten zien in consu vuurwerk.
              Zoals de Fish in deze bak is uitgewerkt, is het echt een toevoeging. Ooit een aantal
              Blue Falling Spirits gehad (die het overigens beter deden dan het product filmpje) als rustmomentje. Voor mij staat deze boven aan mijn wenslijstje voor 2024.

              Comment


                #22
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #23
                  Heerlijke bak dit zeg. Zou echt een perfecte opener zijn voor 18:00 of juist als afsluiter om 02:00.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Dit is er echt een voor op een rustige zomeravond. Persoonlijk zou ik hem niet snel kopen maar het is wel echt een hele sierlijke bak dit. Voor de liefhebbers van dit soort effecten een dikke aanrader.

                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #25
                      Echt eentje voor de liefhebbers van dit soort effecten idd. Ik had 10 jaar geleden ook nooit verwacht dat ik zo'n bak zou kopen, beetje hetzelfde als met crossettes. Voor het 2e jaar op rij in de collectie en weer geschoten als opening in een W-shape showtje. De kleuren, hele felle tails, goed uitgevoerde fish, echt top. En beide jaren voor zo'n EUR 70,- bij IT, heel netjes voor zo'n toch flinke bak. Achter de Blushing Crossettes stond de Obsessed, maar die liep helaas niet door.



                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231229_203246.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,6 KB
ID:	1604945
                      https://www.youtube.com/simansays

                      Comment

                      Working...
                      X