Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Wave

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    In potentie een geweldige cake dit! Alleen kan het aan mij liggen, maar ik vind de effecten alles behalve mooi rond. De Various Rings van Cafferata oogt ronder op de video. Kan dit aan vocht/sample liggen?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
      In potentie een geweldige cake dit! Alleen kan het aan mij liggen, maar ik vind de effecten alles behalve mooi rond. De Various Rings van Cafferata oogt ronder op de video. Kan dit aan vocht/sample liggen?
      Ik ben het niet met je eens. De bewuste effecten verschillen niets van elkaar. Het is maar hoe de bombette de licht in slingert. Net al bij een smiley moet je een beetje mazzel hebben dat ie perfect uit komt.

      Deze Royal Wave heeft vijf schoten meer en kost een tientje minder. Daarbij vind ik de laatste serie schoten ook erg fijn met die kleuren leafs. Vind dit echt een topper.
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #18
        mooi maar ben ook benieuwd hoe hij zich onder nederlandse omstandigheden houdt dus lekker met een goede wind, ik vind het een mooi effect maar als hij iedere keer draait naar de platte / lange kant dan is het toch een beetje een sof.

        kan iemand vertellen of het lekker winderig was op 1 van de demo`s
        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

        Comment


          #19
          In Hillegom was er geen wind van belang in ieder geval.
          Vuurwerk voor liefhebbers!

          Comment


            #20
            Film van Wolff

            Comment


              #21
              Die van Cafferata ziet er beter uit. De boeketten zijn vaak niet mooi rond. Wel leuk om dit nieuwe effect te zien op de markt.

              Comment


                #22
                Supermooi, deze ook maar bij de collectie gedaan!

                Comment


                  #23
                  Ik heb hem ook besteld, ben toch wel benieuwd naar deze.
                  www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    Film van Wolff

                    Alleen begint hij in dit filmpje met een kneiter van een mine , die zag in het eerste filmpje niet. (?)

                    Comment


                      #25
                      leuk concept

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                        leuk concept
                        Mee eens:

                        Comment


                          #27
                          Kwam niet heel lekker uit de verf op de demo, helaas. Wanneer de effecten wat mooier rond zouden komen, is het effect wel heel gaaf natuurlijk. Dat zie je ook aan sommige schoten. Voor nu is hij wat te rommelig voor mij en vind ik het zijn hoge prijs niet waard.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Ja het is het net niet. Sommige schoten waren mooi, nu nog allemaal. Maar dat zou wel niet haalbaar zijn met onze wetgeving.

                            Filmpje:




                            Als hij zo door zou gaan als de eerste 3 boeketten zou ik hem zeker halen.

                            Comment


                              #29
                              Ik telde maar iets van 3 missers in de ring effecten dus vond hem eigenlijk beter dan verwacht. Zeker even mooi op de china/productiefilm. Alleen jammer dat de 2e helft deze cake een beetje onderuit haalt voor mij.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                                Ik telde maar iets van 3 missers in de ring effecten dus vond hem eigenlijk beter dan verwacht. Zeker even mooi op de china/productiefilm. Alleen jammer dat de 2e helft deze cake een beetje onderuit haalt voor mij.
                                Ben het hier mee eens, ik vind het aantal effecten die niet goed uit de verf komen wel meevallen. En ik heb een beetje hetzelfde over de 2e helft van deze cake, ze hadden het beter bij 1 effect kunnen houden. Al is het zo wel gevarieerder natuurlijk en het is alsnog een prachtig effect zo met die falling leaves.

                                Comment

                                Working...
                                X