Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fanmei Fireworks Fountain 888 *NIEUW 2024*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooi hoor!! Vet ook zo begin van t jaar nieuwr producten!!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
      Hele gave fontein hoor. En prima geprijsd. Mocht ik m ooit tegen komen in de buurt neem ik er zeker een paar van mee. En dat label..je verwacht a.d.v. het label niks zeg maar haha. Leuk zulke producten.
      Ik vind zo'n label echt wel wat hebben, foute Chinese kleur keuzes, Chinese teksten, een aap in het logo. Eigenlijk zoals er vroeger best veel producten waren. En je hebt met zo'n label inderdaad geen enkel idee wat je kunt/mag verwachten. Dit is duidelijk niet specifiek voor de Nederlandse markt geproduceerd.
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
        Komen deze landelijk in het assortiment?
        Overal, behalve Deventer

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
          Ik vind zo'n label echt wel wat hebben, foute Chinese kleur keuzes, Chinese teksten, een aap in het logo. Eigenlijk zoals er vroeger best veel producten waren. En je hebt met zo'n label inderdaad geen enkel idee wat je kunt/mag verwachten. Dit is duidelijk niet specifiek voor de Nederlandse markt geproduceerd.
          Eens. Dat zijn juist producten die ik zou proberen.
          Laatst aangepast door Viva la Bang; 19 January 2024, 20:02.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
            40 stuks inderdaad!
            Kartonprijsje 200€?

            Comment


              #21
              Heerlijk label en top fontein. Blij dat ik deze als mysterie heb meegepakt.

              Comment


                #22
                E echt een goede fontein dit zeg. Kom agressief over op film, prima prijs en tijdsduur. Label vind ik ook echt gaaf, zou veel meer mogen in de lijn.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Dit ziet er top uit qua uitwerking, prijs is goed zo te zien, deze moet ik meenemen. Meerdere bestellen dit jaar, voor de kids uiteraard...

                  Comment


                    #24
                    Afgelopen jaar al gehad en ze zijn super! Net zoals de 999��

                    Had hem in de voortuin gezet wat toch te klein was��

                    Comment


                      #25
                      Mooie Fontein en zeker voor het nummer 888 ga ik hem nemen!!

                      Comment


                        #26
                        Toen ik zaterdag 30 december in bij Kuiper was in Koekange lagen ze daar echter ook al. Niet wetende wat dit voor fontein zou zijn en dus laten liggen, maar ziet er op het filmpje dat feestje heeft super uit van allebei 1 besteld. Jammer dat ik te laat was voor de fonteinendeal. Maar heb ze los nog kunnen scoren.

                        Wat mij wel opviel was dat Wolff suggereerde dat er meerdere artikelen niet binnen kwamen, maar wel er gewoon waren bij Kuiper toen de 30e, zoals: Pakket Ready for take off, space troopers, en deze fonteinen dus.

                        Maar zoals ik las op laatste moment nog binnen gekomen bij wolff.

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar weer in de collectie! Super blij mee!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door bridge Bekijk bericht
                            Overal, behalve Deventer
                            Dat is ook niet heel gek zonder Wolff dealer in Deventer

                            Comment


                              #29
                              Mooi dingetje, qua effecten dan. Qua label niet mijn ding.
                              Hoe groot is dit ding? Want driehoekig en hoog lijkt me niet zo heel stabiel, tenzij genoeg gewicht onderin.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                                Mooi dingetje, qua effecten dan. Qua label niet mijn ding.
                                Hoe groot is dit ding? Want driehoekig en hoog lijkt me niet zo heel stabiel, tenzij genoeg gewicht onderin.
                                Niet groot, centimeter of 12-15 max, maar wel goed zwaar hoor!

                                Comment

                                Working...
                                X