Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dekoy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik deel de mening van MasterBsc. De burst was gemiddeld en hij leek in Vianen van de zomer beter. In z'n huidige vorm is ie "OK", maar niet bijzonder genoeg om de vraagprijs van 47,50 te rechtvaardigen.

    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #47
      Vanaf de film nog steeds een mooie cake zo te zien. Helaas zitten de witte blinkers nu door het hele boeket heen in plaats van een 'geconcentreerd' plukje blinkers bij elkaar. Hij staat nog steeds in bestelling. We gaan meemaken hoe hij is tijdens O&N.

      Comment


        #48
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #49
          Deze was best hot toen hij op de site verscheen alleen werd het enthousiasme iets minder na dat hij op enkele demo's werd geschoten. toch ben ik benieuwd of iemand hem heeft gehad en heeft gefilmd?
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Dit is een prima cake met harde klappen en groooote boeketten. Jammer dat hij alweer uit het assortiment is. Blij dat ik hem had laten staan met de winderige oud en nieuw, als afsluiting van Burendag kwam hij beter tot zijn recht

            Comment


              #51
              Nog meer mensen deze cake ervaren in de straat afgelopen jaar?

              Comment


                #52
                Deze voor 27,50 gekocht, ben erg benieuwd, ziet er goed uit op film.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                  Dit is een prima cake met harde klappen en groooote boeketten. Jammer dat hij alweer uit het assortiment is. Blij dat ik hem had laten staan met de winderige oud en nieuw, als afsluiting van Burendag kwam hij beter tot zijn recht


                  Is niet uit t assortiment

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door bridge Bekijk bericht
                    Is niet uit t assortiment
                    Is uitloop

                    Comment


                      #55

                      Comment

                      Working...
                      X