Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek Wolff Vuurwerk 1 september 2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bezoek Wolff Vuurwerk 1 september 2011

    Afgelopen donderdag 1 september was ik op bezoek bij Wolff vuurwerk in Twello. Het was ons tweede bezoek dit jaar. Aangezien de jaarlijkse demo niet doorging kregen wilde Wolff vuurwerk graag uitleggen waarom dit nu eigenlijk zo was. Het werd een erg plezierig gesprek samen met Harry en Jeroen in hun nieuwe showroom die een en al sfeer ademt.

    Zoals jullie weten heeft Wolff vuurwerk onlangs een vergunning gekregen om hun opslagcapaciteit te mogen vergroten. Op deze manier kan men tijdens de verkoopdagen de winkeliers nog beter van dienst zijn met nog snellere levering en service. Men wil daarom ook graag deze uitbreiding zo snel mogelijk realiseren. Een nadeel hiervan is dat het huidige kantoor en binnenplaats een grote bouwput is nu. Met geen mogelijkheid zijn de dealers en mogelijke nieuwe dealers en genodigden hier te ontvangen voor de jaarlijkse demo. Men heeft zeker ook nog wel gekeken naar een alternatieve locatie alleen heeft men dit helaas moeten opgegeven. Heel erg jammer vinden wij en natuurlijk ook heel Wolff vuurwerk aangezien het eigenlijk een traditie is dat deze demo de opening van het vuurwerkseizoen is.

    Voor Vuurwerkcrew is het traditie om tijdens en na de demo alle nieuwe producten online te zetten. Uiteraard gebeurd dit dit jaar ook, alleen wel op een ander tijdstip. Wolff vuurwerk wil namelijk net als elk jaar eerst hun eigen dealers informeren over hun nieuwe producten. Iets wat wij natuurlijk alleen maar kunnen respecteren.

    Wel kunnen we jullie alvast vertellen dat Wolff dit jaar met een groot aantal nieuwe producten komt in bijna alle lijnen. En ik moet zeggen dat ze stuk voor stuk weer niet teleurstellen. Binnenkort meer hierover, heb dus nog even geduld.

    Voor nu wil ik Harry en Jeroen hartelijk bedanken voor het gezellige gesprek en de gastvrije ontvangst! Met een erg voldaan gevoel ging ik weer naar huis.

    #2
    Bedankt voor je verslag van je bezoek Bastiaan.
    Ik kijk erg uit naar de nieuwe producten van Wolff dit jaar.
    Wel begrijpelijk dat de demo dit jaar niet door kon gaan, hoe jammer het ook is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Toch een stukje service van een goed bedrijf dat ze jullie dan toch even uitnodigen om de nodige uitleg te geven. Top.

      Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe producten, maar ik twijfel er niet over dat het stuk voor stuk weer pareltjes zijn.
      Enig idee wanneer we de films online kunnen verwachten? Zal dit nog in september zijn?

      Bedankt voor het verslag in ieder geval Bassie!

      Comment


        #4
        Elburgersc,

        Idd zeer spijtig dat demo niet doorging maar ja wat in het vat zit verzuurt niet kijk wel uit naar nieuwe producten. Hoop dat t zsm online komt! FF afwachten nog.

        Mvg, Elburgersc

        Comment


          #5
          Maar betekend dit nu dat we van te voren geen filmpjes beschikbaar zijn van de nieuwe producten?
          Pas vanaf het moment dat ze bij winkeliersdemo's worden geschoten?
          Groeten...:)

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
            Maar betekend dit nu dat we van te voren geen filmpjes beschikbaar zijn van de nieuwe producten?
            Pas vanaf het moment dat ze bij winkeliersdemo's worden geschoten?
            Zoals ik het begrijp krijgen de winkeliers eerst de films van Wolff, dat zullen wel films uit China zijn neem ik aan, en daarna zijn ze ook voor ons beschikbaar. Misschien kan Bassie dit bevestigen?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
              Maar betekend dit nu dat we van te voren geen filmpjes beschikbaar zijn van de nieuwe producten?
              Pas vanaf het moment dat ze bij winkeliersdemo's worden geschoten?
              Ik zou gewoon even afwachten Golddigger

              Comment


                #8
                Dat wordt dus misschien wel wachten tot november, alhoewel dat van Bassie veelbelovend is...
                Laatst aangepast door gizmo75; 7 September 2011, 17:31.
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #9
                  Ben benieuwt wat wolf dit jaar weer gaat doen, Heb altijd wel vertrouwen in wolf!

                  We gaan het zien!

                  Comment

                  Working...
                  X