Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screaming vulture

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Zat er dan dit jaar verschil in 2023 versie Wolffs Screaming Vulture en CRs Screaming Elevator? Die waren hetzelfde....

    Comment


      #47
      Geen idee. Weet ook niet of hij echt zachter was dan vorig jaar. Maar in mijn herinnering was ik vorig jaar veel meer onder de indruk.

      Comment


        #48
        Balen dat ie minder werd ervaren qua fluit, de video ziet er toch goed uit hierboven.
        Het bedrag heeft mij echt tegengehouden, heb hem nog wel zien staan bij Witte Vuurwerk.
        Als ik een goede actie tegenkom ga ik toch zeker twijfelen en eens goed overdenken.

        Comment


          #49
          Die video is vrijwel zeker geen 2023,als ik verder zo lees. CR versie was uitloop dus ook oudjes, vandaar verschil

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
            Deze fluit gelukkig nog heerlijk rauw.
            Zet 'm even op 4K.

            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Die video is vrijwel zeker geen 2023,als ik verder zo lees. CR versie was uitloop dus ook oudjes, vandaar verschil

            Deze was nieuwe geleverd bij de dealer maar kan geen jaartal ontdekken op de foto.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231231_221207.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,7 KB
ID:	1604891
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #51
              Tnx! Iemand ook foto van de mindere versie? Ik vermoed dat die lager is net als bij RotP geval was... Valt zo mss weer te onderscheiden

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Tnx! Iemand ook foto van de mindere versie? Ik vermoed dat die lager is net als bij RotP geval was... Valt zo mss weer te onderscheiden
                Versie die ik had was 25cm hoog.

                Comment


                  #53
                  Volgens mij hebben wij beide batches gehad en in mijn beleving pasten er evenveel in het schap dus… geen verschil gemerkt

                  Comment


                    #54
                    Deze bak tegelijk geschoten met de Magnum P.I. Ik ben gewoon weg van die rauwe fluiters. Mooi man!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                      Dit was voor mij een beetje de teleurstelling van de avond. Hij deed wat hij moest doen, maar ik vond het volume van de fluit tegenvallen. De ROTP gaat echt door merg en been, en dat was bij deze niet het geval. Video volgt nog.
                      Hierbij de beloofde video:

                      Comment


                        #56
                        Deze per 3 geschoten, was een goed geweld, prima blokje. 100+ niet echt waard, maar bij gebrek aan andere boxen (Katan met een verprutste box) was dit toch een mooi moment in de show.

                        Comment

                        Working...
                        X