Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Radical Power

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Na deze straatfilms ben ik nog meer overtuigd....deze moet en zal er komend jaar gaan komen
    Wellicht per 2 in V-shape oid.....en dan volgorde 312 denk ik met daarna de revelation 4x

    Prima combo denk ik!

    Comment


      #32
      Dit is een hele mooie combi box, hele mooie blinkers, grote effecten, tempo is ook niet te langzaam en het bedrag is ook erg leuk is zeker een overweging waard om hem er bij te nemen dit jaar !!

      Comment


        #33
        Dikke straatfilm, ziet er goed uit hoor, deze gaat voor dit jaar op het wensenlijstje, anders vergeet ik hem wellicht weer. Volgorde zou ik wel aanpassen ook, maar zoiets verschilt per persoon, op basis van deze film zou ik voor 3-2-1 gaan.

        Comment


          #34
          Ik vind dit setje persoonlijk mooier dan de Cruel Traction! Alleen is de prijs niet echt Underground-waardig, dan vind ik €50,- tot €55,- wat realistischer.

          Hier nog 2 cakes uit het Drunk assortiment ( omlabeling van de Radical Power )





          Filmpjes zijn trouwens niet van mij! Maar dit laat maar weer eens zien wat een dikke cakes dit zijn.

          Comment


            #35
            Vorig jaar op de underground demo al kunnen zien, maar als ik de straatfilms bekijk, komt deze weliswaar nog beter over dan toen ik ehm zag op die demo!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
              Vorig jaar op de underground demo al kunnen zien, maar als ik de straatfilms bekijk, komt deze weliswaar nog beter over dan toen ik ehm zag op die demo!
              Dat idee heb ik ook ja...

              Comment


                #37
                Ben ik blij dat ik 2 setjes heb besteld voor een kleine 3 tientjes per set....at een top assortiment is det zeg.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                  Ben ik blij dat ik 2 setjes heb besteld voor een kleine 3 tientjes per set....at een top assortiment is det zeg.
                  Dan rest ons de vraag : waar?

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                    Dan rest ons de vraag : waar?
                    Inderdaad, wie wat waar, want daar kun je ze niet voor laten staan. Als ze in Huizen voor die prijs komen te staan dan mag ik ze wel gaan mailen
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #40
                      Het hierboven genoemde bedrag valt in werkelijkheid iets hoger uit...ik heb het even gecontroleerd voor de zekerheid.
                      Laatst aangepast door pyrofan#1; 22 February 2017, 22:13.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                        Het hierboven genoemde bedrag valt in werkelijkheid iets hoger uit...ik heb het even gecontroleerd voor de zekerheid.
                        Help me even... mag je op het forum geen plaats en prijs noemen?
                        Laatst aangepast door pyrofan#1; 22 February 2017, 22:15.

                        Comment


                          #42
                          Over dit product was ik zeer tevreden. Grote kleurrijke boeketten!

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #43
                            Twijfel of ik moet gaan voor de Radical Power of de Big Pleasure? Wat zou jou keuze zijn? Of iemand een alternatief voor deze cakes in dezelfde prijs klasse??

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door PyroGed Bekijk bericht
                              Twijfel of ik moet gaan voor de Radical Power of de Big Pleasure? Wat zou jou keuze zijn? Of iemand een alternatief voor deze cakes in dezelfde prijs klasse??
                              Ik persoonlijk zou voor de RP gaan heb zelf karton besteld al is t puur om de grote spreiding en burst. Maar goed dat is smaak..

                              Comment


                                #45
                                Ja is idd iets persoonlijks. Ik vind zelf ook de RP mooier. Maar misschien dat iemand nog een alternatief heeft van Wolff in dezelfde prijsklasse.
                                Misschien koop ik ze nog wel beide. Voor nog geen € 115,00 kan ik beide + Kick The Sky kopen van de serie underground...lijkt me prima prijs

                                Comment

                                Working...
                                X