Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij een winkelier in alphen 2 Phoenix 2 kick in the sky 2 goldstrike gekocht waren over.

    Comment


      Ik vond die van mij eerlijk gezegd een beetje tegenvallen...fluit was niet gruwelijk schor en ook relatief kort. Kan ook zijn dat ik er teveel van verwacht heb natuurlijk...

      Comment


        Ik vond hem wel lekker hoor! Ze vlogen alleen niet echt recht omhoog

        Comment


          Tsja wat zal ik zeggen de fluit is opzich wel lekker maar had hem toch harder en iets meer schorheid erin.
          Ik vind hem voor 20euro goed te doen maar had er meer van verwacht.
          Wel denk ik dat de meningen erg gaan verschillen, het zal aan je verwachtingspatroon liggen.

          Comment


            .............
            Laatst aangepast door jejestilo074; 1 January 2016, 20:18.

            Comment


              Ik vond ze heerlijk! Goed rauw en langdurig. Schoot hem per 2 en kreeg goede reacties van het publiek!

              Comment


                Heb m tegelijk geschoten met de secret salute, leuke combi zo, publiek vond t ook mooi!

                Comment


                  Hij was goed alleen de fluit ging niet door merg en been dat was wel jammer.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Toppertje ananas

                    Comment


                      Ik vond deze wel leuk, maar niet memorabel.
                      Wij opende de show hiermee om 00:00, maar de sirene rockets van Decibull die mijn zoontjes eerder op de avond afschoten maakte meer lawaai leek het wel...

                      Comment


                        Ik vond ze goed hoor! Fluiters gingen goed lang alleen was de krijs niet zo diep als van goeie Falcon/Sky Screamers. Maar alsnog goeie huil met mooi recht de lucht in zoekende zilverstaarten. Heerlijk met 2 stuks

                        Deze waren bij mij trouwens het vochtigst van alle nieuwe cakes dus goed gedroogd.

                        Comment


                          Voor de prijs uitstekend, fluit was goed, niet zo als de eerse sky screamers maar gewoon goed.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            Vind de reacties hierboven helemaal niet zó positief. Ik heb ontzettend genoten van deze cake. Denk even aan de prijs mensen! Viel bij iedereen goed in de smaak!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Vind de reacties hierboven helemaal niet zó positief. Ik heb ontzettend genoten van deze cake. Denk even aan de prijs mensen! Viel bij iedereen goed in de smaak!
                              Hier ben ik t zeer zeker mee eens. Ook als je ziet hoe groot die cake is is het qua prijs kwaliteit een topper!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Heb er prima van kunnen genieten, per 2 en per 3 gezien gisteren. Voor die prijs is het een kwalitatief sterke fluitbak hoor, lomp groot ook, ziet er indrukwekkend uit. Toeschouwers vonden het ook fantastisch, dus wat mij betreft echt een topbak!

                                Comment

                                Working...
                                X