Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Volgens mij was deze lijn alleen online te bestellen.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Ecfireworks Bekijk bericht
      Iemand die weet of deze in de losse verkoop ook te koop zijn?
      Ik heb er 2 maar hoop eigenlijk dat ik er meer kan kopen dan.
      Op de site staat namelijk 'niet meer 'online' te bestellen'.
      Geloof bij TP in kelpen oler nog te verkrijgen

      Comment


        #78
        ik had bij de buren gelezen dat de rest gewoon in de winkel gaat verkocht worden.

        Comment


          #79
          Je zult rest kartonnen in de losse verkoop zien. Winkels nemen wel hele kartonnen af ook al is er maar 1 verkocht. Dus ff goed zoeken. Als je uit omgeving zwolle komt weet ik wel adres
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #80
            Van mijn gehele bestelling, ben ik naar deze cake misschien nog wel het meest benieuwd!
            No Pyro no Party

            Comment


              #81
              Dit zal de meest verkochte underground cake zijn schat ik zo , cool dat deze nu maar 5 euro duurder is geworden tov de rest waar ongeveer 10 euro op is gekomen.
              Natural Born Pyro

              Comment


                #82
                Ik wil deze ook nog kopen, eens even rondkijken.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #83
                  Voldoende op voorraad

                  Comment


                    #84
                    Vannacht gespot en gekocht bij vuurwerkland-Steenbergen. €25,- helemaal goed!
                    I think I'm rocking with the best!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
                      Van mijn gehele bestelling, ben ik naar deze cake misschien nog wel het meest benieuwd!
                      Dat kan ik geloven. Ik ben hier zelf ook heel erg benieuwd naar. Underground heeft inderdaad een paar onwijs goede cakes in het assortiment waaronder ook The Malibu Action, maar de Return of the Phoenix is misschien wel de beste nieuwkomer van het jaar! Zie er nu al naar uit om deze per 4 te schieten, maar dat kunnen er ook 1 of 2 meer worden!

                      Comment


                        #86
                        Richtprijs losse verkoop: € 22,50

                        Comment


                          #87
                          Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!
                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            #88
                            Zelfs in de losse verkoop nogsteeds een hele mooie prijs!(:

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                              Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!
                              Ik heb gelezen dat de dealers deze per doos aan moeten schaffen, ik heb zelf Kick the Sky, Turn on the Heat en Return to the phoenix gekocht. Alleen deze drie staan nu ook in de losse verkoop bij de dealer. Is dus waarschijnlijk het enige wat er besteld is bij m'n dealer.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                                Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!
                                Ik weet dat wij als dealer de mogelijkheid hebben gekregen om Underground extra bij te bestellen, maar of dat dit alleen bij de Underground pickup points is gebeurd of ook bij alle andere dealers dat weet ik niet.
                                Weet wel dat ik er blij mee ben deze te kunnen verkopen
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X