Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231229_192355.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,0 KB
ID:	1608995
    Foto nieuwe versie

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door gerwin1000 Bekijk bericht
      [ATTACH=CONFIG]80091[/ATTACH]
      Foto nieuwe versie
      mooie finale assortiment

      Comment


        Vond de oude versie puur beter. De nieuwe voor de prijzen van tegenwoordig laat ik lekker staan helaas. Heb hem los geschoten, misschien dat het met meerdere tegelijk meer indruk maakt.

        Comment


          Vond de nieuwe 36s versie dit jaar prima overkomen.
          Kocht ze bij Haokan in Pijnacker in de voorverkoop voor €17,- per stuk.
          de afgelopen jaren.(35s versie)
          De prijs van nu (40,-) is wa mij betreft ook veel te hoog.
          De Kruitveteraan

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
            Om whistlemix te persen in de bombette(huls) moet dezelfde bombette van een stevig materiaal zijn anders scheurt die of er komt speling in de whistlemix met als gevolg dat de bombette klapt bij opstijgen of zelfs in de cake zelf. Plastic kan veel meer hebben dan het normale karton dus de fabriek moet opzoek naar kartonnen bombettes (hulzen) van dikkere kwaliteit. Dit betekent in de praktijk een huls van meerdere lagen karton en dus iets duurder in materiaal maar, belangrijker nog het is minder goed te krijgen en dus schaarser.
            Ook wel een beetje onzin als je kijkt naar in t verleden bijvoorbeeld de cruise rockets. Was ook karton en de perfecte krijs of neem de gil patronen. Allemaal al jaren karton.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Siren Bekijk bericht
              Ook wel een beetje onzin als je kijkt naar in t verleden bijvoorbeeld de cruise rockets. Was ook karton en de perfecte krijs of neem de gil patronen. Allemaal al jaren karton.
              Dat is ook precies mijn punt.. ik leg alleen de switch naar plastic uit de afgelopen jaren

              Comment


                Klinkt mij op de films nog niet verkeerd eerlijk gezegd. De oude wel beter in zijn geheel maar deze misstaat niet. Al vind ik hem qua prijs niet meer zo interessant. Goeie oude tijd toen de underground lijn uitkwam had je ze wel voor €15 euro.. als dat nu gebeurt kopen mensen meerdere kartonnen haha.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Straatvideo - Batch 2023

                  Laatst aangepast door ajaxciedjuhh; 14 January 2024, 10:44.
                  我也喜欢年纪较大的烟花

                  Comment


                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231228_114538.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,6 KB
ID:	1609068Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231228_105120.jpg
Vertoningen:1
Grootte:260,4 KB
ID:	1609069

                    wij hadden de scream machine...blijkbaar hetzelfde als de phoenix en ging als vanouds als een malle....
                    bij haokan kwamen ze vandaan...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                      [ATTACH=CONFIG]80183[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80184[/ATTACH]

                      wij hadden de scream machine...blijkbaar hetzelfde als de phoenix en ging als vanouds als een malle....
                      bij haokan kwamen ze vandaan...
                      Wel benieuwd naar deze beelden !
                      Kruitkoorts !

                      Comment


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20240101_002656.jpg
Vertoningen:1
Grootte:317,6 KB
ID:	1609075

                        deze zaten bij het 12uur project en zijn gefilmt door verschillende mensen dus kan nog ff duren voor de film goed genoeg is om up te loaden...wij zijn niet zo technisch maar gaat goed komen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                          [ATTACH=CONFIG]80190[/ATTACH]

                          deze zaten bij het 12uur project en zijn gefilmt door verschillende mensen dus kan nog ff duren voor de film goed genoeg is om up te loaden...wij zijn niet zo technisch maar gaat goed komen
                          Niet zo technisch, maar wel goed met lont !!
                          Kruitkoorts !

                          Comment


                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Ik vind op veel plekken in onze wijk deze tubes van ongeveer 4 cm lang, ik vermoed dat ze van deze cake komen, wat denken jullie?

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20240217_154428.jpg
Vertoningen:1
Grootte:224,5 KB
ID:	1609357

                              Comment


                                Ik meen dat hier voorheen ook al langere buizen in zaten. De nieuwe versie is sowieso met karton.

                                De kleinere hulzen heb ikzelf eerder gezien bij effecten zoals fish en horsetails.

                                Comment

                                Working...
                                X