Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door alifuru06 Bekijk bericht
    Weet iemand een winkel in Gelderland die deze nog verkoopt?
    Ja in Apeldoorn:



    En Lochem:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
      Dutch-fireworks.nl in Tiel
      Ik zie m niet op je vuurwerkland site?

      Comment


        Thank you!!

        Comment


          Jouw vuurwerk online bestellen en afhalen bij jou in de buurt? Bij Vuurwerkland kun je terecht voor verschillende vuurwerk verkooppunten. Lees meer.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
            Ik zie m niet op je vuurwerkland site?
            Jouw vuurwerk online bestellen en afhalen bij jou in de buurt? Bij Vuurwerkland kun je terecht voor verschillende vuurwerk verkooppunten. Lees meer.

            Comment


              Vanavond geschoten bij Ed Raket, onder de naam screaming machine, heel erg gaaf nog altijd!

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                Hij is dit jaar minder helaas. Andere fluittoon en minder intents dan voorheen. Alsnog lekker rauw hoor, maar niet meer de topper die het was.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Hij is dit jaar minder helaas. Andere fluittoon en minder intents dan voorheen. Alsnog lekker rauw hoor, maar niet meer de topper die het was.

                  Ik vind hem prima zo op film hoor

                  Comment


                    Ze spinden meer dan ze recht omhoog gingen deze keer. Meer dit opgevallen?

                    Comment


                      Ik had er 8 tegelijk, 2017 versie. Machtig genoten. Wel een paar schoten die de straat door spinden.

                      Comment


                        In de show van Pyro Freaks Katwijk van dit jaar stonden er 48 tegelijk in de finale. Allemachtig wat een geweld was dat Dit blijft een heerlijke cake.

                        Comment




                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Ze spinden meer dan ze recht omhoog gingen deze keer. Meer dit opgevallen?
                            Ja bij mij ook, maar ondanks dat wel een toffe fluitbak!

                            Comment


                              Wat ik cool vind aan deze bak is dat ze als het ware eerst een klein stukje de lucht in worden geschoten en dat ze daarna pas beginnen te vliegen. Mooie fluit, al moet ik zeggen dat de Night Howler van de Lidl (weco) ook wel heel tof is.

                              Comment


                                Bij mij spinden ze ook aardig. Lekkere rauwe fluit. Had hem persoonlijk nog net iets harder verwacht door filmpjes van afgelopen jaar. Alsnog een klasse pot.
                                -FireworksHolland-

                                Comment

                                Working...
                                X