Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Echt een geweldige fluitbak! Ook uniek met dat hoge piepje bij het lanceren en dan de heftige fluit er achteraan.
    Ik ga hem dit jaar (vermoedelijk) niet bestellen omdat ik besloten heb om alleen maar artikelen te nemen die ik nog niet gehad heb maar persoonlijk vind ik dit DE fluitbak van NL.
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Straat Stokers Bekijk bericht
      Erg lekkere cake met rauwe fluiters
      Hier 20 stuks tegelijk.


      [ATTACH=CONFIG]37173[/ATTACH]
      Echt zieke finale!!
      Laatst aangepast door Scav; 14 January 2024, 19:54.

      Comment


        18.00 uur project met 2x Return of the Phoenix!

        www.youtube.com/channel/UCEcfHve9VxuKbW2q7r3w3HQ

        Comment


          Blijft toch al een paar jaar een favorietje. Had er dit jaar 4. Doen het altijd erg goed in de straat. Ieder jaar weer omdraaiende koppen als deze gilbak aan gaat.
          É La Mia Vita | www.jollyrogerpyro.nl |

          Comment


            Wat een fluit cake blijft dit toch!dit jaar 2 teglijk geschoten en 1 keer met een happy thunder q er achter wat heb ik er weer van genoten.
            Kruitkoorts !

            Comment


              Heb ´m ieder jaar 2 maal in de collectie en schiet ze dan ook tegelijk. Echt een heerlijke fluitbak is dit, per 2 is denk wel minimaal vereist en per meer natuurlijk beter. Heerlijk hoe die slangen het luchtruim opzoeken! M´n kleine neefjes en nichtjes vonden het geluid geweldig Is te horen rond 00.22

              Ik heb ze vorige week weer 2 maal besteld!


              Comment


                Wat een geweldig product blijft dit toch. Allemaal bedankt voor het delen van de filmpjes. Kan me volledig vinden in de opmerking van MasterBsc dat de ROTP wel met minimaal 2 tegelijk geschoten moet worden. Vind hem per 2 al echt geweldig overkomen en het tempo ligt dan al hoog. Hoe jij de fluiters beschrijft die als slangen het luchtruim opzoeken doet me meteen weer terugdenken aan de jaarwisseling. Beter kan ik het niet omschrijven!

                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Echt een heerlijke fluitbak is dit, per 2 is denk wel minimaal vereist en per meer natuurlijk beter. Heerlijk hoe die slangen het luchtruim opzoeken!
                Per 3 op de video van Thunderboy geeft ook veel fluit geweld zeg, heerlijk. Maar dan de video van de Straat Stokers, op film komt het al heel heftig over, maar wat moet dat gaaf zijn geweest als je daar bij was.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                  Wat een geweldig product blijft dit toch. Allemaal bedankt voor het delen van de filmpjes. Kan me volledig vinden in de opmerking van MasterBsc dat de ROTP wel met minimaal 2 tegelijk geschoten moet worden. Vind hem per 2 al echt geweldig overkomen en het tempo ligt dan al hoog. Hoe jij de fluiters beschrijft die als slangen het luchtruim opzoeken doet me meteen weer terugdenken aan de jaarwisseling. Beter kan ik het niet omschrijven!



                  Per 3 op de video van Thunderboy geeft ook veel fluit geweld zeg, heerlijk. Maar dan de video van de Straat Stokers, op film komt het al heel heftig over, maar wat moet dat gaaf zijn geweest als je daar bij was.
                  Ja per 2 is het echt een prima ´blok´! En per meer natuurlijk beter maar dat vind m´n portemonnee niet zo´n goed idee.. vind dat dan net te veel van m´n budget voor fluitcakes. Heb ´m nu echt voor een dumpprijs gekocht en vooral als je dan beseft dat het een 500grammer is en dat er steeds gezegd wordt dat whistle gevaarlijk is om te produceren dus vaak duurder.

                  Comment


                    ik heb hem nu een aantal keer bekeken, maar wil toch nog even kwijt dat de video van de Straat Stokers verreweg de video van het jaar is op VWC. Allemachtig wat een geweld, en allemachtig wat een show. Kippenvel!!

                    Comment


                      Afgelopen jaar ook weer 8x tegelijk geschoten in onze show. Wat een bak blijft dit. Blijvertje, per karton!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Nog een paar straatfilms:



                        Comment


                          Dit blijft toch wel de lekkerste fluit cake die er is

                          Kruitkoorts !

                          Comment


                            Hopelijk wordt deze niet duurder in 2018

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
                              Hopelijk wordt deze niet duurder in 2018
                              Je kan ze nu alvast bestellen toch;)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
                                Hopelijk wordt deze niet duurder in 2018
                                Houd er maar rekening mee dat de prijzen van alle producten in 2018 gaan stijgen.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X