Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Wil van deze graag 1 of 2 kartonnen. Weet iemand hier een kartondeal voor en t zou al helemaal mooi zijn in de buurt van Eindhoven?

    Ik hoor t graag
    mail orthen is.

    Comment


      Of anders Dutch Fireworks.
      Maar dan moet je wel naar Tiel.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Hoe heb je dit live ervaren arvidd? Het lijkt erop dat de gravity de 2 x Return of the Phoenix redelijk overstemd.
        Ik had ze ook allebei en de Return of the Phoenix in mijn 0:00 show verwerkt. Was echt heerlijk constante fluit. De Gravity is wat scheller en sneller maar ik heb een voorkeur voor de Return of the Phoenix

        Comment


          Heerlijke cake, die wil ik weer

          Comment




            Omlabeling

            Comment


              Twee van besteld. Heb zie nog nooit gehoord of gezien. In een ver verleden wel een andere cake gehad die een soortgelijke fluit had. Die was alleen levensgevaarlijk. Ik ben benieuwd hoe deze de aandacht gaat trekken op het plein! Ik kijk er wel naar uit. Waarschijnlijk begin ik met deze fluitbatterij.

              Comment


                Whhhhhhhyyyyyy??!¿
                Ik vond het juist zo'n mooie naam, als in 'return of the [het fluitgeluid] phoenix'.
                Toch jammer.
                Wordt de volledige underground serie opnieuw gelabeld?
                I think I'm rocking with the best!

                Comment


                  Dit is een omlabeling die word verkocht bij Wolff dealers buiten de Underground site om. Dus met gratis vuurwerk erbij, in plaats van niks. Ik heb hem al gezien voor €22,50. Dus voor als je geen underground dealer hebt in de buurt zou dit een uitkomst zijn.

                  Comment


                    Return of the Phoenix

                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Dit is een omlabeling die word verkocht bij Wolff dealers buiten de Underground site om. Dus met gratis vuurwerk erbij, in plaats van niks. Ik heb hem al gezien voor €22,50. Dus voor als je geen underground dealer hebt in de buurt zou dit een uitkomst zijn.
                    Wat dacht je van alleen verkrijgbaar bij een aantal vestigingen van Intratuin????

                    Bob1

                    Comment


                      5 besteld op de underground site . Ga er drie combineren met 3 x beroertjes

                      Comment


                        Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....
                        www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel Bekijk bericht
                          Ik heb er ook maar 2 besteld, ben toch wel nieuwsgierig geworden. Zijn volgens mij wel leuke herriebakken voor in een projectje. Misschien in combinatie met een X-treme whistler.....
                          Tegelijk? Of na elkaar?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
                            Wat dacht je van alleen verkrijgbaar bij een aantal vestigingen van Intratuin????

                            Bob1
                            Precies, daar zag ik ze ook. Ik zeg verder niets te veel en niets te weinig toch?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
                              Wat dacht je van alleen verkrijgbaar bij een aantal vestigingen van Intratuin????

                              Bob1
                              Volgens mij zijn die omlabelingen voor de China Red - Wolff Vuurwerk samenwerking?

                              Comment


                                Lang zitten twijfelen over welke fluitbak ik nou zou aanschaffen, maar gisteren het filmpje van deze bak nog eens bekeken en toch deze maar gehaald. Hij klinkt goed

                                Comment

                                Working...
                                X