Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik vond ze heerlijk. Heb ze per 2 geschoten en moet zeggen dat de fluit toch wel lekker rauw was. Heb zelf ook nooit de Falcon meegemaakt, maar die kost 3x zoveel als deze. Ik vind hem voor de prijs wel lekker.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      iemand hier nog probleem gehad dat het reserve lont niet opbranden?

      Comment


        Iedereen had hier hoge verwachtingen van, misschien wel iets te hoog. Voor de prijs een prima fluitcake, maar ook ik verkies de gravity boven deze. Wil niet zeggen dat ik deze volgend oud en nieuw niet weer koop, want de fluit blijft iets moois hebben.

        Comment


          Zojuist kwam er een man bij ons aan de deur, en vroeg welke cake diegene was met die schelle fluiten, woont een paar straten verderop en heeft de afsteker inmiddels gevonden. Hij wilde deze volgend jaar sowieso in zijn collectie

          Comment


            Ze waren heerlijk. Alleen had de fluit iets heftiger verwacht.
            Maar dan nog steeds, zeker voor het geld, waren ze super.
            Groeten...:)

            Comment


              hierbij mijn filmpje van 8 stuks tegelijk (uitgeknipt uit gehele "show" video)
              Laatst aangepast door Mattenfreak; 2 January 2016, 20:55.
              Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

              Comment


                Bovenstaande post aangepast
                Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                Comment


                  2x de Return of the phoenix, heerlijke fluitcake! Zeker voor 20 euro!

                  Laatst aangepast door ivivuurwerk; 18 March 2016, 21:38.

                  Comment


                    En hier nog een filmpje van deze top cake, had hem ook per 2 geschoten en gefilmd alleen kreeg mijn iPhone tijdens het filmen een 'low battery' berichtje en heeft hij maar meteen de video verwijderd

                    Comment


                      Ik had er 2 tegelijk geschoten en ik vond het echt goede kwalitatieve fluitcake. Maar het is zeker geen vervanger van de oude Sky Screamer, die is gewoonweg echt een stuk beter vind ik. Maar voor het geld vind ik het wel echt een topper en de fluiters gaan leuk de lucht in, met een soort spin en daarna gaan ze goed hoog. Omdat de Sky Screamer er nu niet meer is in de goede staat, is dit dan wel de nr 1 fluitcake van het moment.

                      Comment


                        Ik zou hem zeker nog wel een keer kopen.

                        Hulsje gevonden, volgens mij uit de Phoenix

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,2 KB
ID:	1557489
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Ik had er 2 tegelijk geschoten en ik vond het echt goede kwalitatieve fluitcake. Maar het is zeker geen vervanger van de oude Sky Screamer, die is gewoonweg echt een stuk beter vind ik. Maar voor het geld vind ik het wel echt een topper en de fluiters gaan leuk de lucht in, met een soort spin en daarna gaan ze goed hoog. Omdat de Sky Screamer er nu niet meer is in de goede staat, is dit dan wel de nr 1 fluitcake van het moment.
                          De Gravity is beter

                          Comment


                            3 stuks tegelijk geschoten met 4x de High Voltage knalcake van Wolff. Was echt waanzinnig!
                            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                              De Gravity is beter
                              Dat vind ik zeker niet. Ja, de Gravity is en goede cake en luider dan de Return of the Pheonix, maar de Return of the Pheonix is een stuk rauwer. Maar zoals al meerdere keren is gezegd in dit topic, hij gaat niet door merg en been heen. Maar per 2 is het een prima projectje van 40 euro!

                              *Edit, ik was in de war met de 'Roar'. De Gravity heb ik nog niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen!

                              Comment


                                Die hulzen zaten ook redelijk los in de tubes, als je deze door elkaar schudde was het net een muziekinstrument.

                                Comment

                                Working...
                                X