Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supercharged

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
    Eigenlijk is dit de lange versie van de rock & raw.
    Qua opbouw soort van gelijk. Begin midden en finale zijn redelijk vergelijkbaar
    Klopt, Rock & Raw en de Thunderbolt zijn allebei de eerste helft van de Supercharged.

    Comment


      #17
      Wauw, ik vind dit wel een toppertje voor dat geld, maar bijna nergens te krijgen. Wel één winkelier gevonden, maar die vraagt €160,- afgerond.

      En als de omdoos mooi blijft, inderdaad iets om te bewaren.

      Comment


        #18
        Je kwam hem begin november nog tegen bij verschillende winkeliers voor €120. Ik twijfelde, maar toch maar niet gedaan. Het is een geweldige compound daar niet van, de shapes maken hem, maar vind de effecten (boeketten) te basic. Een goede vervanger is de "Cardinal Wave Display" van Magnum met 268 shots, mooier, maar wel een tikki duurder...

        Comment


          #19
          Mooi langdurig en gevarieerd doosje. Komt ondanks de 20mm ook nog redelijk goed weg qua burst en effectgrootte.

          Comment


            #20
            Moet zeggen dat deze in de straat ook prima overkwam. Lekker gevarieerd, verschillende shapes, prima. Helaas geen filmpje.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Hallo Allen.

              Ik ben opzoek naar een betaalbare maar indrukwekkende waaier cake (sub 40 euro) of een waaier/waaier-bevattende compound (sub 120 euro)

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door JKerdijk Bekijk bericht
                Hallo Allen.

                Ik ben opzoek naar een betaalbare maar indrukwekkende waaier cake (sub 40 euro) of een waaier/waaier-bevattende compound (sub 120 euro)

                en wat is de reden dat je het hier plaatst

                Comment


                  #23
                  Ik heb deze ook in bestelling staan voor dit jaar, en kijk er best naar uit. Vooral die tails in het begin zijn in de straat volgens mij wel een echte toevoeging.

                  En de omdoos is ook fantastisch!

                  Comment


                    #24
                    Deze als vervanger gekregen voor de “Turbo Display Box 100” van Magnum (een 500g 100sh cake). Wel een goeie deal lijkt mij.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5939.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,0 KB
ID:	1604081

                    Eddy.
                    Waar rook is, is vuurwerk.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
                      Deze als vervanger gekregen voor de “Turbo Display Box 100” van Magnum (een 500g 100sh cake). Wel een goeie deal lijkt mij.

                      [ATTACH=CONFIG]78855[/ATTACH]

                      Eddy.
                      Dat is een absurde vervanger zeg. Lekker!

                      Comment


                        #26
                        Genoten van deze box

                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment


                          #27
                          Was een prima ding! Hadden er 2 en deed het beide keren prima!

                          Comment

                          Working...
                          X