Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doomsday

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik heb deze enorme box ook gehad een aantal jaren geleden. De effectgrootte en burst waren meer dan prima en de kleuren schitterend.

    Op zich best vreemd dat dit product altijd een beetje onder de radar blijft, al heeft dat volgens mij ook gewoon te maken met een beperkte oplage.

    Mocht je deze voor een fijne prijs kunnen krijgen dan zou ik hem zeker aanraden. Voor 175-200 is dit meer dan prima.

    Comment


      #17
      Hoe het beste doorlonten, alles zit tegen elkaar aanKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20221230_142131.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,2 KB
ID:	1596916

      Comment


        #18
        Bij dergelijke boxen trek ik altijd die twee langste flappen van de doos af en stop die tussen de cakes in om vonkoverslag te voorkomen. Enjoy!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Bij dergelijke boxen trek ik altijd die twee langste flappen van de doos af en stop die tussen de cakes in om vonkoverslag te voorkomen. Enjoy!
          Dankje, dacht ook om dat te doen, de flappen ook inpakken in aluminiumfolie en ertussen stoppen. Kan geen andere manier vinden om door te lonten zonder dat de lonten gelijk tegen elkaar zitten

          Comment


            #20
            Een of 2 lagen van dat karton is voldoende hoor, trek ze erna even los, ervaring is dat het wel gaat branden.

            Comment


              #21
              Valt deze een beetje aan te raden voor 175 euro?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Cortash Bekijk bericht
                Valt deze een beetje aan te raden voor 175 euro?
                Qua prijs zou je zeggen van wel.. niet veel beeldmateriaal van maar lijkt daarop aardig te presteren. Zit overigens niet in een kooi.
                2024 >> 25

                Comment

                Working...
                X