Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exodus

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een beuker was het weer zegh.
    Kan zich met gemak meten met alle toppers.

    Comment


      afgelopen jaar gehad. en dit jaar had ik gelukkig nog een 2016 versie kunnen krijgen , het blijft een gruwelijke bak vooral de overgang van 25mm naar 30 mm is erg mooi, jammer dat hij niet meer op de markt is.

      Comment


        Voor het tweede jaar op rij in de collectie. Prachtige kleuren en de twee laatste cakes hebben ontzettend grote boeketten en enorm harde burst. Ik stak deze box als laatste af het tempo van de laatste cakes mocht van mij wel wat omhoog. Op film met een versnelde Return of the Phoenix en 6x Hexaniet als finale.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
          afgelopen jaar gehad. en dit jaar had ik gelukkig nog een 2016 versie kunnen krijgen , het blijft een gruwelijke bak vooral de overgang van 25mm naar 30 mm is erg mooi, jammer dat hij niet meer op de markt is.
          Niet meer op de markt? Heb ik iets gemist?
          Dit was 1 van de betere boxen die ik had en staat weer op het verlanglijstje.

          Comment


            Een Exodus met vonkoverslag. Lekker tempo en alsnog heel kleurrijk. Vond het niet eens heel verkeerd eigenlijk.

            Comment


              Heeft iemand deZe ergens zien staan? Lijk m nergens te kunnen vinden

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                Heeft iemand deZe ergens zien staan? Lijk m nergens te kunnen vinden
                Hij is her en der nog wel te vinden hoor. Weet niet waar je precies zoekt qua locatie ?

                Comment


                  Zeker. bij Meliora in Middenmeer.

                  Fantastische box.

                  Comment


                    Twee keer gehad prima box. Twee keer erg van genoten.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Comment


                        VOrig jaar voor t eerst gehad en vond m ook goed. Zoek een leuke aanbieding ergens in zuidholland / utrecht / noordwest brabant

                        Comment


                          Toch een ondergewaardeerd item als ik t zo lees. Toch gek dat sommige cakeboxen zoals oa deze niet de aandacht krijgen wat ze verdienen
                          Alhoewel sinds vorig jaar een wildgroei is aan compounds die wellicht net weer wat beter worden als deze box
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            Ik heb deze box ook voor het eerst.. de flimpjes zien er goed uit nu wachten tot dat die in de straat staat

                            Comment


                              Ga je geen spijt van krijgen. Is een geweldige box.

                              Comment


                                Vorig jaar gehad, hele mooie box.

                                Comment

                                Working...
                                X