Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Cobra 120

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    En voor dat geld heb je op dit moment zeker geen betere 30mm cakebox met 120 schoten.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
      En voor dat geld heb je op dit moment zeker geen betere 30mm cakebox met 120 schoten.
      Nee, dat zeker! Dit zijn gewoon inkoopprijzsn voor de gemiddelde winkel. Al is deze box niet wat ie geweest is, dus daar moet je ook wel rekening mee houden. Maar 100% de moeite waard voor dit bedrag!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
        Ik heb van mijn zwager een budget van rond €150 gekregen om voor hem iets te kopen voor oud en nieuw. Ik wil een topbox aanschaffen voor rond de €70 A €80,- . Is de Cruell Traction voor €70 de box waarmee je een top aankoop doet?

        Yup, voor dat geld gewoon aanschaffen. Ik denk dat je een blije zwager hebt
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Bedankt allen voor de reacties! Zojuist aangeschaft bij haokan voor €50,-. Had nog een kortingsbon over van €20,-, dan klinkt €50,- als extra goede deal

          Comment


            #50
            85,- euro waard?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door LompeBoer Bekijk bericht
              85,- euro waard?
              Ik ben van mening van wel! Heb hem dit jaar ook weer. Dikke bak.

              Comment


                #52
                Dit jaar twee stuks gekocht, 1 voor deze jaarwisseling en 1 alvast voor mijn bruiloft over een poos. Kon ze niet laten staan voor €79 per stuk!
                The 31st of December..

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                  Dit jaar twee stuks gekocht, 1 voor deze jaarwisseling en 1 alvast voor mijn bruiloft over een poos. Kon ze niet laten staan voor €79 per stuk!
                  80 euries is een nette prijs voor deze box. Grote boeketten die lang genoeg blijven hangen. Topper ist. Zelfde als de cruel traction deze

                  Comment


                    #54
                    Vind ik ook, heb de CT eerder gehad en ze zijn idd super.
                    The 31st of December..

                    Comment


                      #55
                      Rage is ook te krijgen voor 79 die vind ik net ff beter zijn ook oudere producties.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #56
                        Is de black cobra ook een oude productie? Heb er 1 aangeschaft bij Haokan. Ben benieuwd naar de batch

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                          Is de black cobra ook een oude productie? Heb er 1 aangeschaft bij Haokan. Ben benieuwd naar de batch
                          De black cobra`s die nu nog worden aangeboden zijn allemaal 2017 batch
                          als het goed is.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                            De black cobra`s die nu nog worden aangeboden zijn allemaal 2017 batch
                            als het goed is.
                            Nice! Ik heb er een besteld bij Arentz. Zal ook wel lekker droog zijn!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                              De black cobra`s die nu nog worden aangeboden zijn allemaal 2017 batch
                              als het goed is.
                              Is dat een goede batch, dat je weet?
                              The 31st of December..

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                                Is dat een goede batch, dat je weet?
                                Ga er maar vanuit dat deze het zelfde presteert als de 2017 batch van de cruel traction en daar zijn genoeg video`s van te vinden.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X