Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cool Beauty

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een dikke topper zeg, geweldige kleuren in deze cake. Erg benieuwd naar de prijs hiervan ook, maar de beelden zien er erg goed uit.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Qua kleuren en opbouw een uitstekend product! Maar waar is die goede oude kwaliteit van wolff gebleven! Veel slordige boeketten. Geen schim meer van wat het vroeger was in het tijd perk van de panter, sniper, stars over paris, Barcelona etc.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Ziet er prima uit zo met die gouden tsils en blauwe sterren. Lijkt net een compound in plaats van een cake!

          Comment


            #20
            Hey, nooit opgevallen, erg mooi ding en vooral die violetkleurige comets springen d'r uit

            Comment


              #21
              Adviesprijs hiervan is 29,95.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                Comment


                  #23


                  Gaaf project cakeje!

                  Comment


                    #24
                    Was me nog niet opgevallen deze, maar best een leuke cake. Is kijken of die nog ergens tijdens Black Friday te scoren is.

                    Comment


                      #25
                      Deze vond ik gister wel wat hebben op de demo. De blauw met gouden tails zijn erg mooi. Ik vind alleen het geheel een beetje rommelig.

                      Comment


                        #26
                        Ik denk dat gisteren met name de wind deze cake de das om deed. Zou je hem (en het publiek) een kwartslag draaien, denk ik dat de shapes veel beter tot hun recht komen. Dus ik wacht nog even de straatfilmpjes af voor mijn finale mening.

                        Comment


                          #27
                          Iemand nog geschoten?

                          Comment

                          Working...
                          X