Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fire Festival

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blijft mooi, hoop m nog ns voordelig tegen te komen, helaas ging ie voor €40 door covidverbod niet door...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Blijft mooi, hoop m nog ns voordelig tegen te komen, helaas ging ie voor €40 door covidverbod niet door...
      Inderdaad en voor de huidige prijzen laat ik hem staan.
      I love Mines

      Comment


        Mien himmel, €110 nu voor zo'n tailbakkie?!

        Comment




          Prachting V-shape compound deze fire festival, goed om een show mee te beginnen bijvoorbeeld. Had hem zelf gebruikt voor het startschot van 00:00u, voor de Triple X en als afsluiter de geisterblitz 2019 versie. Deze deed het (zoals je kan horen) erg goed bij het publiek.

          Gelukkig vorig jaar met flinke korting kunnen krijgen wegens grote bestelling. Dit jaar laat ik hem liggen.
          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            Hiervan heb ik er nog een staan. Lekker rammen met dat ding!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              €80 weekaanbieding in the middle of nowhere (Nieuwolda)

              Comment


                Echt een prachtige bak, hier per 2;

                Comment


                  Echt een mooi blokje om je show mee te openen of een finale in te luiden. Levert veel oeh's en aah's op met al die kleurtjes.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Deze ging bij mij erg onregelmatig en rommelig. Ik weet niet of het door de wind kwam, maar hij viel tegen dit jaar (heb hem al een paar jaar gehad)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
                      Deze ging bij mij erg onregelmatig en rommelig. Ik weet niet of het door de wind kwam, maar hij viel tegen dit jaar (heb hem al een paar jaar gehad)

                      Hier ook. Effecten hadden wat last van de wind, maar het schiettempo zelf was erg rommelig en onregelmatig.

                      Zonde, maar voor deze prijs nooit meer...
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                        Comment


                          Wellicht door de wind dan ja. Had hem hier ook weer en wederom van genoten. Echt een hele sierlijke box die het ook goed bij het publiek in de straat doet.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Een maatje had hem ook op de wind afgestoken, maar die zag er wel goed uit.

                            Comment


                              Hier als 1e product in de show gebruikt en hij viel weer in de smaak. Blijft een gave box die oeh's en ah's oplevert.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 0:00.

                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X