Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0507 2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,0 KB
ID:	1544004
    Foto van de finale in Barneveld 12-10-12
    Op de demo van Jaco vuurwerk knalde deze heerlijk en de titanium boeketten waren erg groot.
    Vuurwerkbieb.nl

    Comment


      Heb deze weer 2x besteld! Blijft een toppertje!
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        Filmpje uit Flipjes z'n stad per 2, 't mooist in HD:



        Hij knalde weer als van ouds vond ik

        Comment


          2011 versie nu 5 keer afgestoken, waarbij 3 schoten laag knalden, de rest ging goed

          Comment


            Ik had er 1 van alleen nu heb ik best wel spijt van was ook pas me eerste jaar dat ik de silver salute kon krijgen..
            Komende jaar koop ik er zekers wel meer van..

            Comment


              In een finale project (waar het filmpje nog wel online van komt) heb ik er 6 verwerkt, HEERLIJK.
              Echt een geweldige knalpot!! Ik kan ook geen verschillen herkennen met voorgaande jaren.
              Groeten...:)

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                In een finale project (waar het filmpje nog wel online van komt) heb ik er 6 verwerkt, HEERLIJK.
                Echt een geweldige knalpot!! Ik kan ook geen verschillen herkennen met voorgaande jaren.
                Hehe je hebt altijd baas boven baas en hadden er 12 tegelijk in onze show ,hij was als vanouds.
                VEILIGHEID EERST

                Comment


                  Wat een bizar lekkere knalcake. Lekkere doffe harde klappen, ook gaan de bombettes wat lager dan de No Mercy. De ti boeketten zijn ook gewoon lekker vol. Kan me herrineren dat ik de Thunderstruck ook zo heb ervaren vorig jaar kwa hardheid. Het publiek vond ´m bizar hard, en dat was ie zeker! Had deze in de duoburst, maar dat is gewoon een omlabeling.

                  Comment


                    Eerste keer deze cake gekocht, en hij was zijn geld zeker waard. Super goeie knallen.

                    Comment


                      ik weet niet hoe het bij jullie gesteld is maar ik vond er nou niet bepaald iets leuks aan
                      ik heb er 2 te gelijk af gestoken maar tis de moeite voor mij niet waard

                      ik heb ook is zitten denken dat de secret salute ietsje beter is
                      don't worry im fireworks crazy!!!

                      Comment


                        Super bakkie.
                        Geschoten in de ochtend om de dag de der dagen te openen.
                        Lekker rammen met die bak, vooral als ie in 1 keer gaat.
                        Bam jongen!
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          Ik vond de Secret Salute ook een tikje harder.
                          Had 3 verschillende salute blokken en vond zelf;
                          1) Secret Salute
                          2) Silver Salute
                          3) China Red 100 Salute

                          Heb trouwens nog een fimlpje met daarin eerst de Silver Salute en daarna de China Red 100 shots Salute;

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Mvg Frans

                          Comment


                            Deze met 8 tegelijk afgestoken en dan is het echt een megageweld hoor .....
                            Gewoon niks mis mee !!,

                            Comment


                              Verdomde 2012 versie knalde ook weer laag!!!
                              2 stuks gehaald gewoon voor de heb.
                              Duidelijk gekeken of ik de 2012 versie had.
                              Helaas knalde er weer een aantal bombettes op nog geen 4 meter hoogte!
                              Deze gevaarlijke cake hoef ik nooit meer!!
                              De prijs en kwaliteit is tegenwoorfig erg uit evenwicht bij deze cake!

                              Comment


                                Ik vind hem niet zo bijzonder meer eerlijk gezegd. Ik ga denk ik liever voor de salutecake of secret salute.
                                ffffffffff

                                Comment

                                Working...
                                X