Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vind het wel een goed idee van katan om een kleine aanpassing eraan te doen. Goed bezig, zo creeer je net wat meer geweld
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #47
      Beste leden, hoe je de cake laat "doorschieten" willen we hier niet besproken zien.

      Comment


        #48
        Het laten doorschieten van een cake is niet geheel zonder risico's,dus gebruik deze artikelen ook hoe ze gebruikt moeten gaan worden..

        Comment


          #49
          Idd,Dit soort dingen moet je niet doen als je er niks vannaf weet en de veiligheid van omstanders/Toeschouwers niet kunt waarborgen.
          Laat modificeren dus gewoon over aan de profs en geniet gewoon van het vuurwerk zoals het hoort te werken.

          grtz
          Pyromaniac 1975
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            Idd,Dit soort dingen moet je niet doen als je er niks vannaf weet en de veiligheid van omstanders/Toeschouwers niet kunt waarborgen.
            Laat modificeren dus gewoon over aan de profs en geniet gewoon van het vuurwerk zoals het hoort te werken.

            grtz
            Pyromaniac 1975
            En nog een groot nadeel je cake is in 2 a 3 seconden weg.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #51
              Idd, als je meer geweld wilt steek je er toch gewoon meer tegelijk af?
              Ik vind hem zo al harstikke goed namelijk

              Comment


                #52
                Mooie prijs voor zo'n knalpot. Echter hoop ik wel dat ze ons de linker pot leveren i.p.v. de rechtse, want die heeft toch betere titanium vonken dan de ander.

                Comment


                  #53
                  @Grizmo: Dit komt waarschijnlijk doordat het vuurwerk nog vochtig was op de demo. Als het vuurwerk eind december verkocht wordt heeft het lang genoeg kunnen drogen in de bunkers en zal het waarschijnlijk allemaal zoals de linker cake zijn.

                  Comment


                    #54
                    ik zou deze cake wel eens in combienatie met de extreme salut willen zien .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                      ik zou deze cake wel eens in combienatie met de extreme salut willen zien .
                      Gaat gebeuren

                      grtz
                      Pyromaniac 1975
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #56
                        Deze cake ga ik zeker kopen: goede knallen, flitsen, mines, ti-effectjes en ook nog een scherpe prijs. Om 0:00 precies gaan er 4 tegelijk de lucht in!!

                        Comment


                          #57
                          Vette cake voor 10uur smorgens.
                          Snachts natuurlijk meer tegelijk -minstens 4-

                          Hij krijgt toegang tot mijn collectie, dat is een feit.
                          [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                          Comment


                            #58
                            Woow ik denk dat ik deze cake maar is binnekort in huis ga halen.
                            Als ik eraan kan komen..
                            Fireworks... The best a man can get!

                            Comment


                              #59
                              Wolff filmpje

                              Comment


                                #60
                                ik lees op pyrovoordeel.nl dat deze cake 'slechts' 240gr. kruit bevat. De andere kruithoeveelheden op die site kloppen allemaal, dus zou je dat hiervan ook verwachten...

                                Comment

                                Working...
                                X