Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Great Fountains

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik had ook op meer gehoopt. Zowel variatie als kwaliteit.

    Comment


      #17
      Zeker geen slechte fonteintjes en al helemaal niet voor de prijzen waar ik ze al voor voorbij heb zien komen!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        2 stuks van afgestoken, de rest kwam er niet meer van, nog 6 stuks over. Deden het best leuk, vielen zeker niet tegen.

        Comment


          #19
          Nog meer praktijk ervaringen?
          In een opwelling direct na de introductie 5 setjes gekocht, en die kwam ik pas geleden nog ongeopend tegen. De later verschenen filmpjes motiveerden niet echt om ze überhaupt tevoorschijn te halen.
          Iemand dat wel gedaan en super enthousiast?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
            Nog meer praktijk ervaringen?
            In een opwelling direct na de introductie 5 setjes gekocht, en die kwam ik pas geleden nog ongeopend tegen. De later verschenen filmpjes motiveerden niet echt om ze überhaupt tevoorschijn te halen.
            Iemand dat wel gedaan en super enthousiast?
            uhm super enthousiast is een groot woord, maar ik vond ze zeker niet slecht voor die 7,50 maar ik ben wel een fonteinen liefhebber geworden misschien maakt dat ook een verschil in mening uit.
            https://www.youtube.com/@vuurpijl

            Comment


              #21
              Zeker wel enthousiast, leuk voor tussendoor, krachtig en felle dingen dit.
              Heb ze eens in een rij gezet 24 stuks, met een fakkeltje erlangs, geeft een minuut lang mooie chaos.

              Comment


                #22
                Tja, ik ben zeker ook een fonteinen liefhebber, maar dan het liefst geluidloos.
                Al dat geknetter leidt af van het effect waar het mij eigenlijk om gaat.
                Óf het moet echt goed kraken, zoals bij de Crackling Crystal.
                Het hoeft ook niet heel spectaculair te wezen.
                De mooiste fontein ooit is voor mij nog steeds de Überraschungsfontäne van Weco.
                Onovertroffen fijn goud.
                Vergane glorie helaas.

                Maar ik zal ze volgend jaar dan toch maar eens uitproberen.
                Dank voor de reacties.

                Comment

                Working...
                X