Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Assorted Fountain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Assorted Fountain

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 25 October 2014, 21:14.

    #2
    Die heeft ieder verkooppunt zowat wel. Niet in deze originele vorm, dan wel een onlabeling ervan.

    Tegenwoordig hebben ze voetjes, erg handig, alhoewel ze met wat wind nog steeds omvallen, klein emmertje met zand om dergelijke producten in te zetten is wel handig.

    Deze koop ik trouwens ook ieder jaar, onderdeel van de verzameling speeltjes om mee te vermaken tot 9 uur 's avonds.

    Comment


      #3
      Ik heb de vorige jaren deze steeds besteld. Het is toch een stukje nostalgie, maar ik stel het op prijs dat er nu voetjes onder zitten. Ik had vorig jaar namelijk 3 van deze pakketjes (dus 12 fonteintjes) naast elkaar gezet als inleiding van een showtje, maar jammergenoeg vielen er 2 om, die vervolgens ervoor zorgden dat de twee rechts ernaast ontplofden.

      Maarja, even ontopic. Je moet geen spectaculaire fonteinen verwachten, en als je niet een warm gevoel krijgt naar vroeger bij deze fonteintjes moet je deze vooral lekker laten liggen en het Volcano ass. nemen. Deze fonteintjes komen namelijk niet zo heel hoog, duren niet zo heel lang en net als bij de happiness potjes holt de kwaliteit gewoon achteruit. Maar voor mij toch nog steeds een vaste toevoeging bij mijn collectie.
      BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door BigSpender Bekijk bericht
        Ik heb de vorige jaren deze steeds besteld. Het is toch een stukje nostalgie, maar ik stel het op prijs dat er nu voetjes onder zitten. Ik had vorig jaar namelijk 3 van deze pakketjes (dus 12 fonteintjes) naast elkaar gezet als inleiding van een showtje, maar jammergenoeg vielen er 2 om, die vervolgens ervoor zorgden dat de twee rechts ernaast ontplofden.

        Maarja, even ontopic. Je moet geen spectaculaire fonteinen verwachten, en als je niet een warm gevoel krijgt naar vroeger bij deze fonteintjes moet je deze vooral lekker laten liggen en het Volcano ass. nemen. Deze fonteintjes komen namelijk niet zo heel hoog, duren niet zo heel lang en net als bij de happiness potjes holt de kwaliteit gewoon achteruit. Maar voor mij toch nog steeds een vaste toevoeging bij mijn collectie.

        Leuk commentaar Big Spender.
        Inderdaad, bij deze fonteintjes krijg je absoluut het " vroeger gevoel"
        Daarom behoren ze ook altijd tot mijn standaarduitrusting.
        Ik begin er altijd mijn O&N avond mee.

        Comment


          #5
          Haha, dit is in ieder geval één product waar ik kan meepraten met het nostalgische gevoel. Hiermee is mijn vuurwerkwereldje zo ongeveer begonnen. Zo'n 10 jaar geleden stak ik dit om 00.00 uur af, geweldige herinnering.
          Toen kocht ik ze altijd van Lesli, maar uiteindelijk zijn het allemaal dezelfde dingetjes.
          Ze waren destijds zonder voetje, maar ik dacht dat ze toen wel wat dikker waren? Ter stabiliteit. Kwam niet veel uit, maar was voor mij toch wel een investering die tijd.

          Comment


            #6
            Iets dikker ja, klopt. Maar dan nog waren ze niet stabiel nee, heb ieder jaar wel een klein emmertje met zand nodig voor deze dingen. Dacht dat het vorig jaar mee zou vallen met die voetjes, maar de helft van die dingen viel alsnog om.

            Ass fountain, happiness etc. allemaal nostalgisch speelgoed

            Comment


              #7
              Dit vind ik hét spul om echt in de stemming te komen op één of andere manier.
              Lekker op de avonden voor oud en nieuw wat van die dingetjes afsteken, en de avond zelf ook natuurlijk in de achtertuin.

              Ze komen niet echt hoog inderdaad, maar dat maakt niet veel uit. Vaak hebben deze fonteintjes mooie heldere kleuren.
              Wat ik vaak nog het mooiste vind aan deze dingen is het sissende geluid tijdens het afgaan.
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Heb het 1x besteld. Ga ze doorlonten en dan in de vooravond afsteken
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #9
                  Ik heb deze ook elk jaar, paar pakken..

                  Het viel mij op dat ze vorig jaar veel beter waren... Ik had er een paar die zeker 3 meter hoog kwamen!! En een paar die na 2 seconden uit elkaar sprongen
                  [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

                  Comment


                    #10
                    Nou pijltjes dan denk ik eerder dat jij een productie fout hebt gehad
                    maar goed als ze dan lekker hoog komen is dat alleen al mooi mee genomen!
                    ik zelf heb ook altijd deze (schijt fontijntjes)zo als ik ze van af jongs af aan noem!
                    zeer groot nostalgisch gevoel! Ze zijn erg leuk vooral als je ze op een wat hoger plateau plaatst zo dat de vonkenregen heerlijk naar beneden dwarrelt.
                    Laatst aangepast door Viva la Bang; 5 October 2009, 18:17.

                    Comment


                      #11
                      ha ik wist nog wel hoe dat vroeger ging toen ik een jaar of 7 was. Toen stond ik die dingen ook snachts de hele tijd te stoken. Toen voelde je je echt stoer met die dingen. maar als je dat nu ziet haha... zo groot mogelijke cakes enzo. Kan me niet voorstellen dat ik die dingen vroeger zo leuk vond
                      Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

                      Comment


                        #12
                        Vindt ze nog steeds leuk het is en blijft een stukje nostalgie

                        Comment


                          #13
                          Ik koop ze toch weer elk jaar, voor het geld gewoon hele leuke fonteintjes.
                          Zoals bij wel meerdere was dit een beetje mijn eerste siervuurwerk, nu gewoon leuk voor in de vooravond
                          Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                          Comment


                            #14
                            Ik heb hem tot nu 2 keer gehad en moet zeggen, grappig leuke kleine dingetjes. Prijs zeker waardig
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              #15
                              Mooi jasje!
                              Heb er hier nog een doosje staan van vorrig jaar!
                              Zal het doosje koesteren want zelfs deze fonteintjes verliezen hun nostalgies uiterlijk.

                              Comment

                              Working...
                              X