Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Space Invasion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik heb ze binnen. 33,5 gram per pijl terwijl ze zeiden dan er 36,5 gram in zou zitten.
    Laatst aangepast door metallicafan; 29 December 2014, 18:54.

    Comment


      #17
      Dit jaar deze pijlen nog bij gekocht na het filmpje bij de knallende ketel. Pijlen schieten vrij hoog de lucht in maar de effecten zijn ontzettend mooi. Er zit 33,5 gram kruit in per pijl, de effecten zijn misschien iets kleiner als de light year maar zeker mooie pijlen!

      Comment


        #18
        Inderdaad mag er iets minder stijglading in, worden de effecten iets groter, maar deze vielen toch in de smaak bij de hele groep. Hele heldere blinkers zitten er tussen.
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #19
          Het waren mooie pijlen. effecten net zo groot als bij lichtyear bij mij. Echter zit er boven in de kop een flinke prop gips in en die kreeg ik op mijn hooft wat best wel zeer deed.

          Comment


            #20
            Vond net nog een filmpje op mijn computer.

            Comment


              #21
              Zeer leuke pijlen met mooie grote uitwerkingen!

              Comment


                #22
                Zeker mooie pijlen! Maar ze vlogem wel heel hoog.

                Comment


                  #23
                  3 x space invasion doorgelont.
                  Erg leuke pijlen .

                  Comment


                    #24
                    Erg leuke pijlen en zoals paar hierboven al zeiden, ze kwamen wel heel hoog, maar des al niet te min kwamen er goeie effecten uit.

                    Comment


                      #25
                      Tsjongejonge, ik ben een pijlen liefhebber en deze horen toch wel bij de beste pijlen van NL, wat mij betreft! Denk dat alleen de Zink pijlen hier nog overheen gaan.

                      Comment


                        #26
                        Nu al te koop voor maar 17,95 ! Afgelopen jaar voor het eerst de lightyear gehad, koop eigenlijk nooit pijlen, maar deze zijn dus een aanrader?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                          Nu al te koop voor maar 17,95 ! Afgelopen jaar voor het eerst de lightyear gehad, koop eigenlijk nooit pijlen, maar deze zijn dus een aanrader?
                          Zekerste weten. Ik heb gehad: Light Year, Turbo Clash, Killing Arrow, Zink, Z35 pijlen, etc. Dit pakket kan ze bijna allemaal aan, behalve dus de Zink pijlen.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
                            Zekerste weten. Ik heb gehad: Light Year, Turbo Clash, Killing Arrow, Zink, Z35 pijlen, etc. Dit pakket kan ze bijna allemaal aan, behalve dus de Zink pijlen.
                            TOP! Dan zal ik ze op mijn wensenlijst zetten en tzt bestellen bij VOS. Bedankt!

                            Comment


                              #29
                              Deze afgelopen O&N ook gehad. Erg fijne pijlen. Op pijlen staat tegenwoordig 36,5 gram kruit.

                              Comment


                                #30
                                Onze vuurwerkdealer zegt dat hier 40 gram per pijl in zit dit jaar, ik weet niet of dat waar is.

                                Verder zijn ze 35 euro hier, dat vind ik te veel.
                                Keep it legal!

                                Comment

                                Working...
                                X