Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    14 december wordt hij geschoten bij ons op de demo bij de AVRI. Ben benieuwd wat hij gaat doen!
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #17
      Is deze harde dan de gemiddelde knalcake.
      Aangezien er 25gram per schot staat.

      Ik zie hem trouwens staan voor 16,95

      Comment


        #18
        25 gram per schot zoiezo niet . Maar wel 25 shots. En aan het youtube filmpje te zien gaat die goed hard, mooie volle knallen.

        Mooie setup-3xmcthunder-2xbigmcthunder-5xwhitethunder en als laatste 10xhoogmoed
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          #19
          Deze cake zat in de finale van de Demo van Wolff in september. Toen kwam hij zeer goed over! Maar dat was wel lastig oordelen, want Wolff schoot er natuurlijk heel veel tegelijk.

          Comment


            #20
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #21


              (Helaas ontstoken ze tegelijk de tropical trooper door een foutje, maarja hier nog 2 tegelijk)

              En in de finale show nog 3(?) stuks tegelijk op het einde (3:40)
              Je hoort nog een vriend van mij wat zeggen over pyromaan zijn, hij is zelf (nog) niet zo'n grote freak

              Comment


                #22
                Toppertje hoor deze salute spuwer!
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  #23
                  Als ik die filmpjes zie.
                  En weet dat ik hem voor 12,71 kan halen.
                  Denk dat ik me bestelling moet aanpassen.

                  Comment


                    #24
                    Zo dan, die is vet hoor! Hopelijk kunnen we wat mooie films uit de straten verwachten komend jaar, ben wel benieuwd hoe die overkomt.
                    Zelf heb ik hem niet besteld, maar het jeukt nu wel haha.

                    Comment


                      #25
                      Op de gok een tijd terug al 5 stuks besteld want de prijs valt wel mee. Nu twijfel ik of ik er niet nog eens wat bij moet halen want dit ding lijkt aardig leuk, en zeker met meer tegelijk. Nog niet live gehoord helaas maar denk dat deze door het tempo wat er in zit wel lekker beukt.

                      Comment


                        #26
                        Jullie mogen best 13 euro aan mij doneren dan maak ik filmpjes

                        Comment


                          #27
                          Van die schuine???

                          Maar heb deze vanavond in Tiel gezien en het viel me niets tegen. Knalt zeker wel een stuk harder dan Hoogmoed, alleen vind ik die dan toch weer net wat mooier vanwege die dikke tails.
                          Tja, als Hoogmoed er straks niet meer is, is deze White Thunder zeker een leuk alternatief!!!(voor mij dan althans)

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                            Van die schuine???

                            Maar heb deze vanavond in Tiel gezien en het viel me niets tegen. Knalt zeker wel een stuk harder dan Hoogmoed, alleen vind ik die dan toch weer net wat mooier vanwege die dikke tails.
                            Tja, als Hoogmoed er straks niet meer is, is deze White Thunder zeker een leuk alternatief!!!(voor mij dan althans)
                            Yup van die schuine ik merk een behoefte aan dit soort filmpjes

                            Comment


                              #29
                              Ook in Tiel aanwezig geweest en wat een geweld dit blokje.
                              Zeker een aanrader en jammer dat ik hem niet heb.

                              Comment


                                #30
                                Dit is een aanrader ja, lekker snelle knalbak met een prima knal daarin ook.
                                Heb hem ook niet, maar deze hoop ik wel op veel straatfilms terug te zien komen.

                                Comment

                                Working...
                                X