Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vorig jaar erg genoten van de White Thunder. De burstknallen waren erg goed en ook het tempo vonden we geweldig. Met deze cake was alle aandacht meteen op ons gericht, geweldig.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Ik heb hem net nog gezien op een demo en hij klapte er lekker in. Geen poespas, gewoon een rap tempo en lekker rauwe knallen.

      Comment


        Volgens mij ook gezien op dezelfde demo. Lekker knalbakje.

        Comment


          Ook gezien daar, werkelijk één van de beste in zijn soort. Heerlijk, op en top genieten! Gaat zeker in veelvoud in mijn collectie komen dit jaar.

          Comment


            Straatfilm van afgelopen jaar van mij:


            Vooral het tempo is in deze cake echt perfect!
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              Blijft lekker deze:

              Comment


                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  De White Thunder.Dit jaar ook weer bij Riezebos?
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    Lekker bakkie wel hoor, helaas nog nooit zelf gehad.
                    Eens kijken of ik hem ergens voor een leuke prijs mee kan pikken.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Lekker bakkie wel hoor, helaas nog nooit zelf gehad.
                      Eens kijken of ik hem ergens voor een leuke prijs mee kan pikken.
                      Het is geen oude silver salute, maar door het schiet tempo wel echt een pittige knalcake! Vooral leuk op momenten dat het wat stiller op de dag is.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Het is geen oude silver salute, maar door het schiet tempo wel echt een pittige knalcake! Vooral leuk op momenten dat het wat stiller op de dag is.
                        Vind je echt de Silver Salute harder dan de White Thunder? Ik vind het persoonlijk niet zoveel verschillen eigenlijk. In deze tijd is het sowieso moeilijk om nog een echt goeie knalcake te vinden.

                        De SS heeft een lekker mijntje eronder en deze White Thunder schiet rapid fire en maakt het ook wel spectaculair. Het is sowieso een must dat een knalcake kurkdroog is. Dat scheelt een enorme slok op een borrel.
                        Vier veilig, vier legaal!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                          Vind je echt de Silver Salute harder dan de White Thunder? Ik vind het persoonlijk niet zoveel verschillen eigenlijk. In deze tijd is het sowieso moeilijk om nog een echt goeie knalcake te vinden.

                          De SS heeft een lekker mijntje eronder en deze White Thunder schiet rapid fire en maakt het ook wel spectaculair. Het is sowieso een must dat een knalcake kurkdroog is. Dat scheelt een enorme slok op een borrel.
                          Ja de Silver Salute zoals we die kenden in de eerste jaren. Die had een vollere klap zeg maar, je merkte gewoon dat daar meer flash in zat. Maar wat je al zegt, het feit dat de White Thunder lekker door schiet maakt het al een spektakel op zichzelf. Bij een cake zoals de Silver Salute ben je geneigd om er meer tegelijk te schieten, waar dat hierbij niet hoeft. Maar het nadeel vind ik dan dat deze White Thunder ook weer zo voorbij is. Maar hij knalt zeker niet verkeerd! Het is een soort 'droge klap', zoals bij de Thunder King singleshots van Katan ( voorgaande goede versie ).

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ja de Silver Salute zoals we die kenden in de eerste jaren. Die had een vollere klap zeg maar, je merkte gewoon dat daar meer flash in zat. Maar wat je al zegt, het feit dat de White Thunder lekker door schiet maakt het al een spektakel op zichzelf. Bij een cake zoals de Silver Salute ben je geneigd om er meer tegelijk te schieten, waar dat hierbij niet hoeft. Maar het nadeel vind ik dan dat deze White Thunder ook weer zo voorbij is. Maar hij knalt zeker niet verkeerd! Het is een soort 'droge klap', zoals bij de Thunder King singleshots van Katan ( voorgaande goede versie ).
                            En tegenwoordig... Wat vind je nog een goeie? De Silver Salute niet meer begrijp ik uit je woorden. Hoewel daar niks aan veranderd schijnt te zijn en hij afgelopen jaar wel weer beter was dan het jaar daarvoor. Die lichting werd ook door Wolff bestempeld als minder.
                            Vier veilig, vier legaal!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                              En tegenwoordig... Wat vind je nog een goeie? De Silver Salute niet meer begrijp ik uit je woorden. Hoewel daar niks aan veranderd schijnt te zijn en hij afgelopen jaar wel weer beter was dan het jaar daarvoor. Die lichting werd ook door Wolff bestempeld als minder.

                              Door de belachelijke regels hier heb je geen goede knalcake meer. Alle knalcakes die voorheen gewoon normaal goedgekeurd waren en binnen de 2 gram flash zaten, durven importeurs niet meer op die manier te laten produceren of zelfs helemaal niet meer te importeren. Als je gewoon het maximale er uit haalt dan heb je gewoon goede knalcakes, maar dat is weer niet mogelijk want dan is er opeens sinds een paar jaar een kans op afkeuring. Nu heb je enkel matig tot redelijk goede knalcakes en die redelijk goede zijn ook maar op 1 hand te tellen. Zoals ik al in het topic zei van de Salute cake 1, de Matrix vind ik zelf persoonlijk nog redelijk goed. Deze White Thunder is ook gewoon redelijk goed en dan heb je ook nog de Final Fate die ook redelijk goed blijkt te zijn. Ja, je hebt dan nog de Valk ti thunder maar ik wil eerst nog wel eens zien of die dit jaar hetzelfde is als voorheen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Door de belachelijke regels hier heb je geen goede knalcake meer. Alle knalcakes die voorheen gewoon normaal goedgekeurd waren en binnen de 2 gram flash zaten, durven importeurs niet meer op die manier te laten produceren of zelfs helemaal niet meer te importeren. Als je gewoon het maximale er uit haalt dan heb je gewoon goede knalcakes, maar dat is weer niet mogelijk want dan is er opeens sinds een paar jaar een kans op afkeuring. Nu heb je enkel matig tot redelijk goede knalcakes en die redelijk goede zijn ook maar op 1 hand te tellen. Zoals ik al in het topic zei van de Salute cake 1, de Matrix vind ik zelf persoonlijk nog redelijk goed. Deze White Thunder is ook gewoon redelijk goed en dan heb je ook nog de Final Fate die ook redelijk goed blijkt te zijn. Ja, je hebt dan nog de Valk ti thunder maar ik wil eerst nog wel eens zien of die dit jaar hetzelfde is als voorheen.
                                Als ze in China worden goedgekeurd worden ze pas verscheept, hier aangekomen denkt ILenT zo weer een mooie knalcake.
                                Die gaan we maar weer testen en op 1 of andere manier krijgen ze het steeds weer voor elkaar om ze af te keuren wegen de overschrijding van de 120 dB.
                                Daarom worden de importeurs erg voorzichtig om knalcakes met een knal van 118/119 dB te importeren.
                                Als er dan een goede doorheen slipt staat het direct op de fora en wordt direct daarna in de gaten gehouden door de overheid.
                                Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

                                Comment

                                Working...
                                X