Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Code Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wat een prachtige box zeg, nooit eerder echt opgevallen. Maar deze zou ik graag eens in de collectie willen hebben, vind die kleuren echt vet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Wat een prachtige box zeg, nooit eerder echt opgevallen. Maar deze zou ik graag eens in de collectie willen hebben, vind die kleuren echt vet.
      Eens, een divers scala aan effecten en mooi veel kleuren.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #33
        Nooit opgevallen, denk door de naam van een andere box die ik dan niet verder volg.
        Best een mooie bak zo op film, ben benieuwd of hij een beetje verkrijgbaar gaat zijn.
        There is no such thing as enough fireworks.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
          Nooit opgevallen, denk door de naam van een andere box die ik dan niet verder volg.
          Best een mooie bak zo op film, ben benieuwd of hij een beetje verkrijgbaar gaat zijn.
          Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, want als je eerdere acties uit dit topic leest blijkt hij behoorlijk lastig te krijgen te zijn.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Intratuin biedt hem (nog) aan voor 129,-
            Laatste filmpje oogt wat rommelig in het middenstuk (lijkt bijna vonkoverslag?), maar ben positief verrast door de heldere kleuren!
            Nu de keuze wat kleiner wordt bij de shops in de buurt, is dit ineens best een kanshebber!

            Comment


              #36
              Edit. Verkeerde topic.
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #37

                Vanaf 2:00

                Gave box; mooi divers en haalt echt wel het maximale uit 25mm tubes! I-shape cakes misschien iets aan de trage kant, anderzijds is dit voor het grote publiek natuurlijk wel het meest interessant.

                Speciale note; de finale cake ging loeihard, die mag Wolff wel los uitbrengen! Vanaf 3:40, erg gaaf zo met de verschillende kleuren

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht

                  Vanaf 2:00

                  Gave box; mooi divers en haalt echt wel het maximale uit 25mm tubes! I-shape cakes misschien iets aan de trage kant, anderzijds is dit voor het grote publiek natuurlijk wel het meest interessant.

                  Speciale note; de finale cake ging loeihard, die mag Wolff wel los uitbrengen! Vanaf 3:40, erg gaaf zo met de verschillende kleuren
                  is toch 30 mm deze?

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht
                    is toch 30 mm deze?
                    Volgens mij 25mm bij de I-shape cakes (2x 36sh) en 30mm bij de fanshape cakes (2x 25sh)
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht
                      is toch 30 mm deze?
                      De I shape lijkt 25, de fan 30, gezien de I shape cakes 36 shots hebben.
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        #41
                        Wel mooi ding hoor! Als ik hem voor 100 euro zie neem ik hem

                        Comment

                        Working...
                        X