Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackhammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuk bakkie, tot hij ontplofte bij de laatste 3 rijen. Gekocht voor 129.95..

    Comment


      125 euro, by pyro outlet Joure, hopelijk komt die in de aanbieding nog

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
        125 euro, by pyro outlet Joure, hopelijk komt die in de aanbieding nog
        110 euro ofzo? Waar ga je voor?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
          110 euro ofzo? Waar ga je voor?
          Correct, want de prijs is al super scherp.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
            Correct, want de prijs is al super scherp.
            Ik duim met je mee..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door wheelsofsteel Bekijk bericht
              Leuk bakkie, tot hij ontplofte bij de laatste 3 rijen. Gekocht voor 129.95..
              Kan je daarvoor niet gewoon terugggaan naar de winkel?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                Kan je daarvoor niet gewoon terugggaan naar de winkel?
                Kan dat met vuurwerk? nog nooit bij me opgekomen om te doen bij een geweigerd product. Moet zeggen dat het me nauwelijks is overkomen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Stuifie Bekijk bericht
                  Kan dat met vuurwerk? nog nooit bij me opgekomen om te doen bij een geweigerd product. Moet zeggen dat het me nauwelijks is overkomen.
                  Ik weet niet hoe verschillende winkels hiermee om gaan maar in principe kan het wel. Zodra je een product zowel via de hoofdlont als de reservelont aangestoken hebt en een deel niet af is gegaan of wanneer een product halverwege uit elkaar klapt bijvoorbeeld is er sprake van een ondeugdelijk product.
                  Het mooiste werk is vuurwerk!

                  Comment


                    Het is alleen de vraag, hoeveel zin heb je om nog terug te gaan..

                    Comment


                      Tja.. bewijs het maar eens. Zit de winkel, die er ook weinig aan kan doen, ook niet echt op te wachten. Ik zal het denk nooit proberen maar wettelijk gezien heb je gelijk Knetter

                      Comment


                        Bredavuurwerk is er duidelijk over, deze tekst komt uit de algemene voorwaarden:

                        - Indien een product niet voldoet aan de verwachtingen (m.a.w. het product gaat niet helemaal af) kunt u dit kenbaar maken aan BredaVuurwerk. U dient dan met het product langs te komen bij BredaVuurwerk waarna er samen naar een oplossing gezocht wordt. Deze garantie is alleen geldig op vuurwerkproducten en op producten die zowel aan het lont als het reserverelont aangestoken zijn.
                        Het mooiste werk is vuurwerk!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Stuifie Bekijk bericht
                          Tja.. bewijs het maar eens. Zit de winkel, die er ook weinig aan kan doen, ook niet echt op te wachten. Ik zal het denk nooit proberen maar wettelijk gezien heb je gelijk Knetter
                          Dat is natuurlijk altijd zo, een winkel ansich kan er vaak niks aan doen.
                          Bijvoorbeeld een kapotte Makita boormachine van de Gamma, een kapotte Gazelle fiets bij de locale fietsenwinkel of een kapotte Philips TV van de mediamarkt.
                          Hun fabriceren die producten natuurlijk zelf niet maar handelen wel de garanties af/spelen ze door aan Makita/Gazelle/Philips

                          Comment

                          Working...
                          X