Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Familie Juweel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik wilde 'm net voor 27,95 bestellen, is iemand me voor

    dus als iemand 'm ergens voor rond de 30 weet, niet te gekke plek in 't land zeg maar bovenste helft oost van IJsselmeer, dan heeeeeel graag! 50 ga ik er niet voor neertellen!

    Comment


      #47
      €40 in Tiel om daar nou 2x3u voor te reizen op oudjaarsdag...nope

      misser van het jaar. Weken naar gekeken en sta je op het punt...
      Weer hard de les geleerd die ik normaal wel volg; vertel hier nooit op VWC een aanbieding, zelfs niet een hint, voordat je er zelf van hebt genoten. Misser van het jaar...decennium wel. Enorme gemiste kans.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        €40 in Tiel om daar nou 2x3u voor te reizen op oudjaarsdag...nope

        misser van het jaar. Weken naar gekeken en sta je op het punt...
        Weer hard de les geleerd die ik normaal wel volg; vertel hier nooit op VWC een aanbieding, zelfs niet een hint, voordat je er zelf van hebt genoten. Misser van het jaar...decennium wel. Enorme gemiste kans.
        39.99 in Utrecht (De Meern) bij Donadoni tot 1 dec.maar dat is ook geen noord Nederland maar dichterbij dan Tiel haha.
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #49
          ja, scheelt wel een uur, bijna overwegen waard, dank je!

          Comment


            #50
            Een goed alternatief is de Ground Impact, een fontein met 200gr kruit. Het is dan wel geen compound maar duurt wel 3 minuten en kost tussen de 6 en 10 euro.

            Comment


              #51
              Ja heb ik al 2 van besteld, ding heb ik hier zelf jarenlang geplugd omdat niemand m doorhad

              Comment


                #52
                Een eventuele extra alternatief is de Ragnarok. Vaak rond de 25 euro te koop. Vindt hem wel leuk maar 40/50 euro is te veel
                ook bekend op avp met de zelfde naam

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
                  Een eventuele extra alternatief is de Ragnarok. Vaak rond de 25 euro te koop. Vindt hem wel leuk maar 40/50 euro is te veel
                  Ze hebben zelf ook de Dreamcatcher nieuw.

                  Bestel nu Dreamcatcher vuurwerk eenvoudig en snel bij HUBO Emmercompascuum. ✅Scherpste prijzen ✅Veilig vuurwerk ✅Ophalen op een gekozen afhaaldag
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
                    Een eventuele extra alternatief is de Ragnarok. Vaak rond de 25 euro te koop. Vindt hem wel leuk maar 40/50 euro is te veel
                    Ik vind 'm heel anders, eentonige en teveel crackling waar we de Caff en Popcorn al voor hebben, kan 'm voor die prijs krijgen maar laat m liggen

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                      Ze hebben zelf ook de Dreamcatcher nieuw.

                      https://www.vuurwerkland.nl/emmercom...5/dreamcatcher
                      Dat zijn 5 standaard vulkaantjes aan elkaar geknoopt...geen enkele variatie..

                      Ground impact en familie juweel/spektakel zijn daar vrijwel uniek in. Kleurentopper van Marijn was er ook eentje, en de (nu) Prisma Sparklers van Caff is ook nog altijd een goeie qua afwisseling

                      Sorry, fonteinfreak

                      Comment


                        #56
                        Ik zal je uit de droom helpen.. familie juweel is prachtig maar de ragnarok is veel sterker en voller in uitwerking.. de familie juweel gaat je vervelen na 2 minuten.
                        Fireworks it's an art not a crime

                        Comment


                          #57
                          Smaken verschillen

                          Comment


                            #58
                            Ik heb hem id bestelling, ben benieuwd. Prima 18:00 fontein lijkt me!
                            Heeft u misschien een vuurtje?

                            Comment


                              #59
                              Dan wil ik jou even wat zeggen...



                              ..en veel plezier met de fontein

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Smaken verschillen
                                Ik begrijp je volkomen, ik zelf ben ook een fonteinenliefhebber, duidelijk een categorie apart, is ook niet met cakes en compounds te vergelijken en dat moet je dan ook als liefhebber van vuurwerk ook niet doen maar dat gegeven schijnt niet iedereen te begrijpen want voor veel mensen is een fontein een fontein en als je er geen liefhebber van bent maar zoiets hebt van "hmm, mwwoa.. gaat wel.." dan vervelen ze zich inderdaad na 2 minuten. Ik zelf ben er gek op en heb dan ook best wel verschillende fonteinen, heb op dit moment nog 2 pakken Funke fonteinen van 5 stuks, daarnaast nog een hoop losse, zilver, goud, neon/jelly beans (Neon fishes van Broekhoff, mijn favoriet) enz. En ja, ik heb een aantal van die Ground impacts besteld, want voor die 6 euro kon ik zal al helemaal niet laten liggen, ik ga echt wel meerdere keren a 3 minuten hiervan genieten. En als er ooit een verbod komt dan weet ik dat ik hier nog steeds ongestoord van zal genieten. Dus Richard, ik deel jouw mening en begrijp ook dat je de ene fontein niet altijd kunt vergelijken met een ander en dus ook niet zomaar kan inruilen voor een ander. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X