Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video review Family Line

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Video review Family Line


    #2
    Heb ze op een demo gezien, leuk spul vooral voor een gezin dat toch net iets meer wil dan een fontijn.

    Comment


      #3
      Gemiste kans...en dan ben ik mild
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Ik snap alleen de insteek van deze review niet zo?
        An sich leuk opgezet, maar ik zou dan juist benadrukken waarom dit echt cakes zijn voor de hele familie.

        Comment


          #5
          Waarom kan ik met een gezin met jonge kinderen beter deze box / cakes aansteken dan bijv. een cruel traction?

          Het staat notabene op de cakes zelf....


          Omdat de effecten laag schieten, de burst zacht is, de fluit niet te schel en geen knalwerk. Oftewel een prima cake om de kinderen te laten wennen aan het fenomeen vuurwerk
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Zoonlief vraagt of deze cake ook een reservelont heeft...
            Well, that depends...

            Comment


              #7
              Volgens mij is het familie-spektakel een omlabeling van de cybershots (of andersom) van Wolff.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                Waarom kan ik met een gezin met jonge kinderen beter deze box / cakes aansteken dan bijv. een cruel traction?

                Het staat notabene op de cakes zelf....


                Omdat de effecten laag schieten, de burst zacht is, de fluit niet te schel en geen knalwerk. Oftewel een prima cake om de kinderen te laten wennen aan het fenomeen vuurwerk
                Voor kidz ideaal. Zijn echt kleine cakes met mini tubes, maar komt nog nog een redelijk effect uit. Leuk om kinderen te laten wennen aan cakes afsteken. Voor die kidz is dit al een hele grote doos. Had ik vroeger ook.
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #9
                  Hier een foto in vergelijking met andere cakes.


                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	family.jpg
Vertoningen:1
Grootte:41,1 KB
ID:	1559020
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #10
                    Leuk voor de kids die vroeg gaan slapen.

                    Vraag me alleen af waarom een video-review? Wie van de doelgroep gaat dit bekijken of houdt het de bijna volle 9 minuten vol? Er wordt bijna alleen vertelt wat de effecten zijn.. terwijl we dat op het productfilmpje ook uitstekend zelf kunnen zien. Maar misschien bestaat de behoefte gewoon.. dat kan ook.

                    Comment


                      #11
                      Vind het idee van deze cake's ontzettend goed. Kids laten wennen aan het vuurwerk, zodat ze hier rustig aan kunnen wennen. Vuurwerkbril op en genieten met je kinderen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment

                      Working...
                      X