Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Time Warp Dynasty Wolff Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Time Warp Dynasty Wolff Vuurwerk

    Time Warp Dynasty Wolff Vuurwerk

    Dit was een verassend leuke cake gisteren!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    #2
    Ja, deze sprong tussen de andere kleinere cakes uit, heldere dahlia's (soms wel beetje verlept hangend) met felle dragon eggs, leuke combi en verraste tussen de rest.

    Comment


      #3
      Samen met de PIG, Scream Machine en Las Fallas voor mij de toppers van de avond.
      Vind die dahliatjes erg leuk, en de krakeling vind ik hier zeker niet storend.

      Beetje als de Fear Factor destijds van Lesli.
      Laatst aangepast door Screaming Girl; 20 December 2022, 11:57.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
        Time Warp Dynasty Wolff Vuurwerk

        Dit was een verassend leuke cake gisteren!

        Bedankt voor de film, ik twijfelde hier nog over maar nu voor 12,99 per stuk toch maar een paar meegenomen bij de lokale Intratuin.

        Comment


          #5
          Das halve prijs! Dan wist ik het ook wel. Voor normale €25 heb ik 'm nog wel op de mogelijke lijst...

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Das halve prijs! Dan wist ik het ook wel. Voor normale €25 heb ik 'm nog wel op de mogelijke lijst...
            Ik heb zitten kijken waar hij ze voor die €12,99 vandaan haalt, maar ze worden in redelijk wat Intratuin vestigingen in de outlet tussen de 12 en 15 euro aangeboden. Bij de meeste wordt deze cake voor inderdaad 25 aangeboden. Het is even een klusje van 15-20min om te vinden welke vestgingen ze zo goedkoop aanbieden (via de China Red webiste naar vestigingen zoeken), maar eenmaal gevonden bespaar je mogelijk wel wat centen en heb je er een leuke cake bij voor weinig geld.

            Comment


              #7
              Mjah, 2 Intratuins die vanuit m'n treinreis naar Zwolle nog énigszins te doen zouden zijn (al gekkenwerk) hebben 'm niet... Laat m voor €25 helaas staan.

              Comment


                #8
                Iemand deze nog geschoten? Zelf maar eens besteld voor 13 euro.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                  Iemand deze nog geschoten? Zelf maar eens besteld voor 13 euro.
                  Ja afgelopen jaar 2 tegelijk gedaan, kleuren blijven niet super lang hangen maar waren wel mooi helder. En het is geen mega volle wolk crackling maar voor dit geld is het wel een leuke cake. Per 2 heeft het wel meer body.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                    Iemand deze nog geschoten? Zelf maar eens besteld voor 13 euro.
                    Ook ik heb er maar een aantal mee besteld! Samen met een paar air raid kan je een leuke box maken.

                    Comment


                      #11


                      Deze was nog best leuk voor 13 euro. Het kaliber is 25mm, maar de boeketgrootte/burst zit tussen 20 en 25mm in vind ik. Zitten wel wat leuke kleuren en kleurcombinaties in.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment

                      Working...
                      X