Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wings of Darkness

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Vond het een erg mooie waaier, schitterende kleuren zaten hierin:

    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #77
      Deed precies wat ik ervan verwachtte: Grote boeketten, harde klappen en mooie kleurcombinaties

      Toppertje

      Comment


        #78
        Prachtige bak ja, grote boeketten en bijzonder felle kleuren. Hij ging bij mij wel iets te snel, sneller dan op het filmpje in de intro post in ieder geval, wat iets afdeed aan de sierlijkheid van deze waaier.

        Comment


          #79
          Ik heb hem op een rustiger moment afgestoken, rond 03.00, om te kunnen genieten van deze cake en dat heb ik gedaan. Hij was niet te snel, had iets sneller gemogen, maar inderdaad wat een top waaier. Heldere kleuren en grote effecten. Aanradertje
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #80
            Bij mij viel deze waaier juist tegen! Vond voornamelijk de felheid van de kleuren tegenvallen. Jammer! Wellicht iets met de productie o.i.d.

            Comment


              #81
              Heb hem ook geschoten ik mij leek hij beter dan andere jaren, kleuren waren fel en de boeket grootte waren gewoon erg goed zal nog even kijke of ik het filmpje hebt

              Comment


                #82
                Ik vond het een geweldige bak. Dikke burst en hele felle kleuren.
                Work is the curse of the drinking class

                Comment


                  #83


                  Al in de bericht #81 bescheven

                  Dit is de 3de jaar dat ik deze gekocht had, het blijft een mooie waaier met hele mooie neon kleuren en de spreiding en boeket grootte hebben mij dit jaar ook weer verrast, alleen miste ik een finale waarbij er meerdere salvos te gelijk de lucht in gingen meerdere mensen dit opgevallen ?

                  Comment


                    #84
                    Bij deze ook een filmpje van mijn kant, gefilmd door mijn pa:

                    Comment


                      #85
                      Was echt een top cake! 1 van de beste losse cakes.

                      Comment


                        #86
                        Hier heb ik weer enorm van genoten! Een van de weinige cakes die ik voor het tweede jaar achter elkaar had. Wat een prachtige kleuren weer en echt enorm grote boeketten. En dat ook nog in waaiervorm. Voor mij toch wel een van de beste cakes.

                        Comment


                          #87


                          Wel aan de reserve lont aangestoken oeps
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            #88
                            Blijft toch een schitterende waaier!

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #89
                              Deze wederom in tweevoud aangeschaft, weliswaar onder de naam Outlander. Blijft echt een hele mooie sierlijke waaier waar je echt van geniet. eentje solo geschoten voor het genieten, de andere samen met de Espada Palm Tree. Gaf trouwens een mooi effect
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #90
                                Dit jaar ook de Outlander geschoten, kleuren zijn echt super. Ik vond alleen dat de burst wat aan de harde kant was waardoor de boeketten ver uit elkaar vlogen.

                                Comment

                                Working...
                                X