Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Strike [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik heb deze gisterenavond live gezien bij de Wolff demo in Hillegom.
    Een prachtige box met 100% kleur en een geweldige burst. Absolute topper!!
    Ik neem hem echter niet, vanwege de prijs. Ik vind dat de Exodus niet veel onder doet voor de Color Strike en de Exodus is een stuk goedkoper. Maar ieder zijn mening!!

    Ik vind die vergelijking een beetje scheef, omdat het toch wel totaal andere producten zijn. Een echte rambak versus een box die juist elegant moet zijn.

    Nog een filmpje van vanavond.




    Op geen enkele film komt deze goed tot zijn recht, alleen in het echt zie je hoe mooi hij daadwerkelijk is!

    Comment


      #32
      Een grote cakebox met een verscheidenheid aan kleurencombinaties, effecten en schietrichtingen:

      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #33
        Dit is 'm! Wat een mooie bak, wat een mooie heldere kleuren. Deze ontbrak er gewoon al die jaren. Deze komt er bij mij in, mits er nog iets met die prijs gedaan kan worden want 169 is wel erg veel geld.

        Comment


          #34
          Genieten dat filmpje vuurwerkkoning

          Comment


            #35
            Inderdaad, wat een mooie box is dit zeg, dikke topper van Wolff.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              ik vind de uitwerking zeker mooi. Het begin vind ik ook heel apart met die kleuren in de waaier en als ik dan alles tegen elkaar zet dan vind ik hem heel hollands net te prijzig.
              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

              Comment


                #37
                Heerlijk blokje dit

                Comment


                  #38
                  Ondanks zijn prijs gaat deze er echt wel komen
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #39
                    Echt een dikke cake box, helaas te prijzig.
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #40
                      Nog s films gekeken en deze is echt super alleen bij sommige posts word er over de prijs gepraat en een ieder weet dat dit advies is en er altijd freakacties zijn, bij Vuurwerk Huizen staat hij voor mooie prijs wat die ook zeker waard is dus sla je slag nog als je op zoek bent naar een mooie kleurenbak...
                      Bij mij komt ie er zeker in!!

                      Comment


                        #41
                        Voor degenen die m te duur vonden of busget al te erg geslonken is er nog altijd de Wings Of Darkness

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                          Nog s films gekeken en deze is echt super alleen bij sommige posts word er over de prijs gepraat en een ieder weet dat dit advies is en er altijd freakacties zijn, bij Vuurwerk Huizen staat hij voor mooie prijs wat die ook zeker waard is dus sla je slag nog als je op zoek bent naar een mooie kleurenbak...
                          Bij mij komt ie er zeker in!!
                          Ook in Huizen gewoon 169,95. Of heb jij een kortingscode?

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Ook in Huizen gewoon 169,95. Of heb jij een kortingscode?
                            Kijk s op pyrofreakshuizen!

                            Comment


                              #44
                              Heb deze box in Groningen voor €118,95 besteld. Prima prijs voor deze heerlijke box!

                              Comment


                                #45
                                Ook in het zuiden des lands nog 3 dagen te verkrijgen met 25% freak korting.

                                Comment

                                Working...
                                X