Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Strike [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooi kleuren zeg, een rustige bak om van te genieten. Vind persoonlijk de prijs misschien net aan de hoge kant.

    Comment


      #17
      gave kleuren, leuke cake, prijs is mij wat te hoog. Dus dit is niet een gevalletje dat automatisch op de lijst komt.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #18
        kijk dat is nou precies wat ik zoek .
        wat meer kleur

        er is een tijd geweest( en nog steeds ) dat 80 procent van de wat er op de markt was alleen maar goud efeckten bevatte .
        gelukkig stapt men daar een beetje van af en durven we weer een verschil te maken .
        kijk een goeie pot met goud is niks mis mee.
        maar een beetje variatie brengt wel een evenwicht in je samenstelling .
        En met producten als deze kan je lekker opvallen in de straat .
        dit is zo n product dat ik even in mijn achterhoofd houd want de kleuren samenstelling van ik erg mooi
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #19
          Foto toegevoegd aan startpost.

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

            Comment


              #21
              Gaaf hoor, petje af voor Wolff dat ze dit aandurven. Tof dat er eindelijk cakeboxen zijn zonder gouden boeketten of crackling. Gewoon kleur. Lijkt erop dat dat het thema is van Wolff dit seizoen.

              Comment


                #22
                Kleine opmerking. Op de afbeelding staat 1839 gram kruit terwijl er in de eerste post 1682 gram kruit staat.

                Indien de afbeelding klopt, zou het mooi zijn als dit aangepast kan worden in de openingspost.

                Comment


                  #23
                  Wat een gave box zeg, genieten dit. Kleuren zijn geweldig.
                  Prijs is flink, hopelijk ergens met een leuke korting verkrijgbaar.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Ziet er erg mooi uit. Komt op het lijstje.

                    Comment


                      #25
                      Waanzinnig mooi, die kleuren zijn om van te kwijlen, en dat de hele box lang!
                      Aan de prijs, maar dan heb je wel wat unieks en daarom staat ie toch op het wensenlijstje.

                      Comment


                        #26
                        Een box om verliefd op te worden...wat een kleuren
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Jazeker deze wil ik wel. Wat een prachtige heldere kleuren zeg. Is aan de prijs en het tempo had ook wel iets rapper gemogen maar dat neem ik bij deze box voor lief. Deze komt er zeker. Top weer hoor Wolff
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                            Ziet er erg mooi uit. Komt op het lijstje.
                            Na de demo weer van het lijstje. Mooi maar niet indrukwekkend genoeg van deze prijs in mijn ogen.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                              Na de demo weer van het lijstje. Mooi maar niet indrukwekkend genoeg van deze prijs in mijn ogen.
                              Nou dat had ik nou precies zo..
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                #30
                                Ik heb deze gisterenavond live gezien bij de Wolff demo in Hillegom.
                                Een prachtige box met 100% kleur en een geweldige burst. Absolute topper!!
                                Ik neem hem echter niet, vanwege de prijs. Ik vind dat de Exodus niet veel onder doet voor de Color Strike en de Exodus is een stuk goedkoper. Maar ieder zijn mening!!

                                Comment

                                Working...
                                X