Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Future Legend

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
    Weet iemand waar je deze nog kan halen of de Rhino tegen een leuke prijs?
    In het hoge noorden is de Rhino nog te koop voor een leuke prijs. Lang getwijfeld, maar zelf uiteindelijk voor wat anders gegaan, wil hem eerst een keer live zien.

    Comment


      #47
      Supergaaf blokje! Mooie grote boeketten voor25 mm. Die color waaier tissendoor is echt waanzinnig!! Als ik deze volgend jaar ergens vind dan gaat ie mee

      Comment


        #48
        Dit blok heeft alles eigenlijk wel. Alleen is hij vrij langzaam, dus niet echt geschikt voor 12 uur. Vind ik persoonlijk. De buurman stak deze af na 12en, en hij zei ook iets te langzaam. Maar de waaiers zijn schitterend, en de boeketten groot.

        Comment


          #49
          Deze op de valreep gekocht de 31ste omdat ze deze aanboden als vervanger van, eerst twijfel maar man man man wat ben ik blij dat ik deze gekocht heb, super relaxte cake box, voor sommige een beetje te sloom en daardoor ouderwets misschien , het einde had ook wel wat beter gekund maar ik ben echt zo verrast door deze box dat ik hem volgende jaar op zeker nog een keer in de straat wil hebben.

          wat een topper en wat een kleuren pracht, ik heb er €59,00 voor betaald ik heb geen idee of dat veel is maar echt een top box.
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            #50
            Voor een zeer scherpe prijs in de weekactie bij vuurwerkoutlet. Ik heb er gebruik van gemaakt Ik ga alleen wel, mits fatsoenlijk mogelijk, de cakes niet in deze volgorde schieten. Maar daar kom ik later nog wel op terug Sowieso de tail-waaier ertussenuit, want wat een pareltje is dat!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
              ik heb er €59,00 voor betaald ik heb geen idee of dat veel is maar echt een top box.
              Wil je hier nu echt een serieus antwoordt op Marco
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #52
                Deze topper dit jaar ook besteld! Erg benieuwd hoe deze in de straat presteert!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  Deze topper dit jaar ook besteld! Erg benieuwd hoe deze in de straat presteert!
                  Hier nog een! De perfecte vooravond box!
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #54
                    Deze ziet er inderdaad top uit zeg! Maar ik neem aan dat ze niet doorverbonden zijn? Heeft iemand tips hoe je dit het beste door kan lonten (heb het zelf nog nooit gedaan)

                    Comment


                      #55
                      Deze ook besteld dit jaar voor 6 tientjes ben benieuwd leuk voor het 18:00 moment

                      Comment


                        #56
                        ervaringen? hoe was deze?

                        Comment


                          #57
                          Mocht iemand deze willen. Zie hem nog voor 45 piek voorbij schuiven.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                            Mocht iemand deze willen. Zie hem nog voor 45 piek voorbij schuiven.
                            Waar dan als ik vragen?

                            Comment

                            Working...
                            X