Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars over Barcelona

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gruwelijk blijft deze
    YouTube: De PyroFanaat

    Comment


      Blijft een mooie bak, misschien dit jaar toch maar weer eens meepakken
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Vond 'm hier behoorlijk tegenvallen.. er zat gigantisch veel vertraging tussen de rijen en de boeketten waren karig gevuld, misschien een maandagochtend exemplaar.

        Comment


          goededag zag op site van vuurwerktotaal het totaal gewicht van 4,0kg in plaats van 6,5kg zelfde is bij Predator X staat 6.5kg volgens mij 4,1kg

          Comment


            Afgelopen jaarwisseling ook weer eens gehad, toch wel een geinig ding nog steeds, alleen de 2e cake begon met de finale...

            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              Blijf dit ook een mooi setje vinden. De opbouw is geniaal, zoals ik ook in het Stars over Paris topic had gezegd. Ik had deze dit jaar in mijn rood showtje ingebouwd, denk dat ie daar erg goed had gepast (direct voor de trackmania box... blijf trots op het inzien van deze toffe combinatie ) Volgend jaar maar kijken, misschien komt er dan wel weer een nieuwe cake/box met dezelfde opbouw

              Comment




                Eigen topic kon ik niet vinden, hier nog een omlabeling van deze box. Dit blijft gewoon een prima boxje. Met de huidige prijzen is die 30 euro waarvoor ik hem nu in de freakactie zie ook niet gek.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    Aan beide kanten aangestoken.
                    Hij heeft een paar jaartjes staan te drogen, en deed het prima.

                    https://store.steampowered.com/curator/43922535

                    Comment

                    Working...
                    X