Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars over Barcelona

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ziet er goed uit! Hopen nog eens zelf te zien voordat ik hem aanschaf maar zeker eentje voor op het lijstje
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #17
      Parijs is zó 2014.

      Comment


        #18
        Lekker bakkie hoor, goede prijs ook.

        Comment


          #19
          Deze staat op de lijst, prima box.. prima prijs.

          Comment


            #20
            heerlijke cakes inderdaad, mooie kleuren. Klein dingetje vind ik persoonlijk dat bij de eerste cake de finale net iets te snel komt achter de w-shape daarvoor, dat is bij de 2de cake beter getimed.

            Comment


              #21
              Ja wat een topper! Vermoeden toch bevestigd afgaande op de film. Zal hem binnenkort hopelijk in actie zien.
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #22
                Foto toegevoegd aan startpost.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Wat een lelijke doos zeg. Gelukkig is de inhoud meer dan prima

                  Comment


                    #24
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #25
                      Een van de toppers op de Wolff demo. Hoog cijfer meegegeven. Live vele malen beter dan op film.
                      Deze moet je zeker in het echt gaan zien. Harde burst, grote boeketten, mooie kleuren, er zit goud in en het tempo zit goed.!!

                      Comment


                        #26
                        Een mooie cakebox met verschillende effecten erin, vooral de blinkers zijn schitterend:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #27
                          Prachtige box! Prijs is ook goed te doen.

                          Comment


                            #28
                            Goede cake en leuk product voor de verkoop. Denk door de prijs dat hij het wel alleen van zijn directe concurrent Willow time gaat verliezen.
                            Groeten...:)

                            Comment


                              #29
                              Cake 1 vind ik fantastisch en cake 2 vind ik meh. Lastige keuze dus, helaas is cake 1 niet los verkrijgbaar :(

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
                                Wat een lelijke doos zeg. Gelukkig is de inhoud meer dan prima
                                Ik vind de doosart wel mooi. Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.

                                Wat me opvalt is dat op de bovenkant van deze doos en sommige andere dozen van de ECD- serie het volgende te lezen is "ATTENTIE! LAAT DE CAKES IN DE DOOS STAAN. VOOR STABILITEIT EN OPRUIM-GEMAK.".

                                WELLICHT is dit een subtiele hint aan de consument dat deze cakebox eenzelfde "auto-doorlontsysteem" als Rubro heeft, waardoor het doorlonten van deze cakes in principe niet (meer) nodig is?? Waarom zou je anders adviseren de cakes in de doos te laten staan? Als ze niet "automatisch" zijn doorgelont is het eigenlijk juist niet beter om beide cakes in de doos te laten staan. Als de ene cake er halverwege mee ophoudt, kun je namelijk;

                                - Niet gemakkelijk zien wat er precies aan de hand is
                                - Afhankelijk van positie lont, niet gemakkelijk bij het lontje aan de andere kant komen om dat aan te steken zonder de andere cake eruit te moeten halen of zonder kans te willen maken op vonkoverslag

                                Maar goed, wat betreft de aanwezigheid van dit systeem kan ik het fout hebben. Het is slechts een vermoeden.

                                Comment

                                Working...
                                X