Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ceasar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ceasar

    Artikelnummer: 1617
    Artikelnaam: Ceasar
    Bruto Gewicht: 1.960 gr.
    Netto Kruitgewicht: 348 gr.
    Aantal Schoten: 53 Schots
    Effectomschrijving: Maar liefst 53 schots eindigend in een volley van crackling in waaiervorm.
    Tijdsduur: 30 sec.
    Stijghoogte: 25-30 m.
    Richtprijs: 24,-
    Verpakkingseenheid: 8/1
    Afmetingen: 235x200x125mm
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

    Film: Demo Wolff 2007 film 2 Rechtermuisknop doel opslaan als!!!
    Laatst aangepast door pyroboy; 30 November 2016, 18:54.

    #2
    lelijk vindt ik hem niet maar mooi is ook iets anders , veel en veel te veel crackling , het enige positieve is de prijs .
    Laatst aangepast door damianus; 20 October 2007, 20:04.
    www.thundershow.nl

    Comment


      #3
      24 euro
      Dit is werkelijk geweldig!!!
      Crackling blokjes zijn er genoeg maar dit is wel een hele goeie!
      Goed harde crackling in allerlei variaties en shapes!!!
      Echt super dit!!!

      Comment


        #4
        Ook dit is een magnifiek blokje.
        En ook nog eens voor een hele leuke prijs.
        En geloof me, live nog vele mooier dan op het filmpje.Lekkere snelle cake en de crackling is mooi, in deze pot is hij heel mooi.
        Een absolute aanrader.

        Comment


          #5
          O Mijn God.
          24 euro!? Bahbahbah. Het loopt weer allemaal averrechts! Door al deze goedkope prijzen blijft er weinig over wat ik niet kan kopen. Dus wordt het weer duur.

          Aan de ene kant jammer dat er alleen crackling in zit (volgens mij heeft de Wolff fabriek een flinke korting op crackling ofzo, vandaar dat het zoveel voorkomt).
          Aan de andere kant geweldig! Zo zie je maar hoeveel variatie er in komt.
          Het is een absolute aanrader, een meenemertje.

          Comment


            #6
            Nu we zo,n beetje alle films van de nieuwe producten gezien hebben, hebben we ook een goed beeld kunnen krijgen van wat er dit jaar allemaal te koop is aan nieuw spul.
            Er zijn cakes die er duidelijk tussen uit springen wat prijs/kwaliteit betreft.
            Ik vind de Caesar een ongekende topper voor een ongekende prijs.
            Slechts 24 euro kost dit blok en daar krijg je heel veel voor terug.
            Een absolute aanrader

            Comment


              #7
              Echt een topper, voor dat geld kan/mag niemand deze pot laten liggen!!
              Remember, remember, the thirty- first of december!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Nu we zo,n beetje alle films van de nieuwe producten gezien hebben, hebben we ook een goed beeld kunnen krijgen van wat er dit jaar allemaal te koop is aan nieuw spul.
                Er zijn cakes die er duidelijk tussen uit springen wat prijs/kwaliteit betreft.
                Ik vind de Caesar een ongekende topper voor een ongekende prijs.
                Slechts 24 euro kost dit blok en daar krijg je heel veel voor terug.
                Een absolute aanrader
                Zie nu de prijs erbij staan en sluit mij aan bij jouw mening, voor 24 euro zeker een leuk ding.

                Laatst aangepast door Jupilerfreak; 11 November 2007, 11:22.

                Comment


                  #9
                  Mooi blok! Die mines zijn ook geniaal en hij is erg langdurig, en dan voor maar 24 euro !

                  Alleen; ben ik de enige bij wie het opvalt dat er cEAsar staat ?
                  Naar mijn idee is de naam van de beroemde Romeinse politicus nog altijd cAEsar !

                  Comment


                    #10
                    Zijn wel meer spel en taalfouten te vinden bij producten. Neem uit de Herlat serie Jetz Geht losss Maar. Klopt ook geen drol van want het moet jetzt geht's los zijn.

                    Comment


                      #11
                      Ik was helemaal dol op deze cake, deze heeft mij doen verbazen met de demo en ik verheugde me dan ook echt op de demo van Naarden, want dan zou ik hem weer zien en direct erna bestellen, wilde zeker zijn van mijn keuze.
                      Nou, bij mij staat ie niet meer op de lijst, het was gisteren slecht weer, maar de kwaliteit van de cake was ook echt belabberd, geen burst, het flopte gewoon open, de mines waren slechts, alles kwam erg laag en sommige dingen zelfs op de grond.

                      Kan een productiefout zijn geweest, daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen op andere demo's die hem hebben geschoten.

                      Comment


                        #12
                        als ik het filmpje zo bekijk vind ik hem echt goed,ik denk dat wij gister op de demo de Ceasar hebben gezien met een productie fout hoor mattenfreak.
                        boeketten knalde laag soms 5 meter boven de grond,is op het filmpje dus totaal niet het geval,ik ga hem nemen op basis van het filmpje,en niet van onze ervaring op de demo gister

                        Comment


                          #13
                          Zelfde gedoe als met de verkeerde volgorde bij de Stars over Paris of de Sacred World die mede door de wind ook tegen zou vallen?

                          Ik hoop dat het een productiefout betreft want ik heb deze namelijk al besteld.

                          Comment


                            #14
                            Jammer dat er zoveel productiefouten zijn steeds, maar wat nog veel erger is is dat deze niet is opgenomen in het assortiment van mijn dealer. Ik moet het dus doen zonder de Ceasar. Erg jammer, maargoed aan de andere kant geef ik dan 24 euro aan iets anders moois uit.

                            Comment


                              #15
                              Ik weet niet welk verkoop punt je doelt. Maar in sittard zit Sparkles en die verkoopt deze zover ik weet wel, hij kost daar 24,- euro.

                              Bij mij komt hij erbij te zitten. Ben uitgegaan van de filmpjes, een demo heb ik namelijk nogniet meegemaakt. Ik zie wel wat het wordt.
                              Genieten zal ik er wel van.

                              Comment

                              Working...
                              X