Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tracer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    is er al nieuws vanuit wolff?
    Niets van Wolff, maar m'n dealer geeft 5 euro/stuk terug bij afhalen van mijn bestelling dit jaar.
    De Wolff Lidu-versie met fluit wordt nog verkocht, b.v. hier: http://www.pyrofreakshuizen.nl/assor...ngen/Fairytale

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
      Ik was van plan om deze cake last minute nog even mee te nemen van de winkel waar ik gewerkt heb. Maar daar kwam ik toch van terug. Na afloop gingen we bij de zaak nog even wat cakes stoken. Deze Tracer werd ook uit het magazijn gehaald om af te steken. Drie dagen lang hebben we hem aan klanten verkocht als "een keiharde fluitcake met boeketten". Eigenlijk schoten we dus met z'n allen keihard in de lach toen deze cake helemaal geen fluit bleek te hebben!
      Aan de andere kant natuurlijk wel treurig, en ook de reden dat ik hem zelf niet aangeschaft heb. Die fluit ging het immers om.
      Bij deze dan ook mijn film van de Tracer!

      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #48
        Afgelopen jaar keer 10 een mail gestuurd naar Wolff over 3 stuks zonder fluit.....en de aanhouder wint! Ze brengen de fairytale die wel de fluit schijnt te hebben ter compensatie naar een lokale wolff dealer t.a.v. mij. Daar kan ik hem ophalen.

        Comment


          #49
          Deze cake goedkoop kunnen scoren in Huizen omdat er geen fluit bij zat, ondanks dat er geen fluit bij zat is dit nog een leuke cake!

          Comment


            #50
            Ik heb deze gekocht zonder eerst hier te kijken. Weet iemand of de nieuwste versie wil in orde is?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
              Ik heb deze gekocht zonder eerst hier te kijken. Weet iemand of de nieuwste versie wil in orde is?
              Volgens mij is er geen nieuwe versie en is hij gegarandeerd zonder fluit.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                Volgens mij is er geen nieuwe versie en is hij gegarandeerd zonder fluit.
                Dat is jammer. Ik ben net even bij de plantenhal langs gegaan met de vraag of ik hem nog kon ruilen voor de Beyonder. Had geen kassabon en daarom kon dat niet.

                Comment

                Working...
                X