Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joy Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Iemand nog een straatfilmpje van deze? Ben wel benieuwd hoe hij overkomt eigenlijk!

    Comment


      #32
      Psst....

      Deze is nieuw dit jaar...

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
        Iemand nog een straatfilmpje van deze? Ben wel benieuwd hoe hij overkomt eigenlijk!
        Straatfilmpje denk ik nog niet aangezien deze net nieuw is en totnog toe alleen op de demo vertoont is...

        Comment


          #34
          hahahahaha wat een blundertje zeg ik dacht met m'n domme kop dat hij er vorig jaar ook al was Dan wacht ik de demo wel af

          Comment


            #35
            Op de demo van Wolff was ie super!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
              hahahahaha wat een blundertje zeg ik dacht met m'n domme kop dat hij er vorig jaar ook al was Dan wacht ik de demo wel af
              Haha zelfs met "Nieuw 2014* in de titelnaam had je het wel kunnen weten. Achja, vergissen is menselijk. Ik heb hem wel in real-life gezien en als je het geld ervoor over hebt, heb je zeker een topper in huis hoor. De grote en volle boeketten maakt hem een klasbak!
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #37
                Witbalans
                One shot

                Comment


                  #38
                  De dummy had ik al gezien, maar heb hem nu ook in mijn handen gehad

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Joy Ride.jpg
Vertoningen:1
Grootte:182,5 KB
ID:	1552027
                  www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
                    De dummy had ik al gezien, maar heb hem nu ook in mijn handen gehad

                    [ATTACH=CONFIG]20912[/ATTACH]

                    Krijg er pijn in mijn nek van!!!
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      #40
                      Deze werd toch ook geschoten tijdens de demo van vuurwerkland Steenbergen?
                      Zoja hoe was die en is er misschien een filmpje?

                      Comment


                        #41
                        Echt een hele mooie cake zeg, grote effecten met harde bursts! Oordeel zelf:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #42
                          wow erg mooie cake inderdaad. De boeketten zien er echt huge uit en met de burst zit het ook wel goed. tnx voor de film

                          Comment


                            #43
                            Klopt het dat het goud wat weg gevallen is in vergelijking met de eerdere demo? Of komt dit door de film?

                            Comment


                              #44
                              Productie lijkt iets anders dan op de demo, maar het kan aan de film liggen inderdaad.
                              Prachtig ding, twijfel nog steeds om hem erbij te nemen. Cake is ook gaaf qua label en formaat, telt toch mee.

                              Comment


                                #45
                                Prachtige cake, als ik je filmpje vergelijk met de Alcatraz heeft deze grotere boeketten .
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X