Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Assault

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Full Assault

    Artikelnummer: 1563
    Artikelnaam: Full Assault
    Netto Kruitgewicht: 1331,1 gram
    Aantal Schoten: 81 schots
    Effectomschrijving: Vol in de aanval met 81 schoten. Schiet meer dan anderhalve minuut voor heel veel vuurwerkplezier
    Tijdsduur: 85 seconden
    Stijghoogte: info volgt
    Richtprijs: 99,95
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl





    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
    bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 20:05.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Het label is prachtig, maar de inhoud doet mij niet bekoren. Hij schoot traag, had kleine boeketten en een slappe burst. De Road Riot vond ik veel beter.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #3
      Helemaal mee eens. Wel een leuk idee, want het ziet er op de balie prachtig uit. Een toren van cakes. Uitwerking was inderdaad te klein als je het vergelijkt met de andere getoonde artikelen. Ook was de verbinding tussen de delen niet helemaal lekker, want dat haperde nogal. Was wel veel kleur volgens mij (of heb ik nu weer de verkeerde voor me?).
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #4
        De cakes werden los elektronisch geschoten waarbij er gewacht werd tot beide cakes afgelopen waren tot de volgende aan gezet werd. Dat zal jouw idee over de vertraging van verbinding verklaren, want de cakes waren dus niet verbonden.

        Kon hier ook niet warm van worden, zeker niet na de Road Riot welke echt super was en er vlak voor geschoten werd. Dit waren kleinere boeketten, diverse effecten, maar het gaf geen geweld, jammer. De uitstraling van de cake is wel heel goed, maar het gaat uiteindelijk toch om de inhoud.

        Comment


          #5
          Goed dat je nog aanhaalt Mike. Nu je het zegt dacht ik ook dat er soms gewacht werd op een achterblijvend artikel (had ik dus niet bij deze), want opeens liep iets soms weer wel gelijk. De techniek staat voor niks.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            #6
            Ik vond deze ook zwaar tegenvallen. Heb wel het filmpje online staan

            Comment


              #7
              Alhoewel ik het label echt vet vind moet ik het toch eens zijn met de commentaren hierboven. Voor dit geld heeft Wolff echt beter boxen. De uitwerkingen waren klein, wel divers maar het kon me niet bekoren. Helaas want ik had er meer van verwacht.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                En hier de film van 10 september:

                Comment


                  #9
                  Toen ik de naam van deze cake zag begonnewn mijn hersens meteen te kraken aangezien de naam mij wel heel bekend voorkwam, dit was na enig speurwerk zeker waar en ook in dê lijn van Dynasty. De naam was echter net even iets anders : Full Metal Assault en dan heb je ook nog de Air Assault.

                  Over deze cakes kan ik alleen maar zeggen dat ik de effecten te mager vind en dat je voor hetzelfde geld een box van Wolff kunt aanschaffen die vele malen vetter is.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Vond hem enorm saai.
                    Filmpje van Wolff zelf.

                    Comment


                      #11
                      hier nog een fotootje van deze cake... zelf zal ik hem niet kopen

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	10858589_315956135261879_4508152929834770961_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:99,5 KB
ID:	1552330

                      Comment

                      Working...
                      X