Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Road Riot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Toch wel een erg groot verschil tussen de filmpjes van DarkSoul en Afcajax op de vorige pagina. Hopelijk ligt het aan de omstandigheden (andere camera, andere weersomstandigheden en een andere afstand tot het vuurwerk?). Zou erg jammer zijn als deze in de straat een stuk minder mooi is als op de demo van Wolff..

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
      Toch wel een erg groot verschil tussen de filmpjes van DarkSoul en Afcajax op de vorige pagina. Hopelijk ligt het aan de omstandigheden (andere camera, andere weersomstandigheden en een andere afstand tot het vuurwerk?). Zou erg jammer zijn als deze in de straat een stuk minder mooi is als op de demo van Wolff..
      Op het filmpje van Afcajax schieten ze hem per 2 denk dat dat het grote verschil is...voor de rest wel aardig gelijk aan elkaar toch?
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
        Toch wel een erg groot verschil tussen de filmpjes van DarkSoul en Afcajax op de vorige pagina. Hopelijk ligt het aan de omstandigheden (andere camera, andere weersomstandigheden en een andere afstand tot het vuurwerk?). Zou erg jammer zijn als deze in de straat een stuk minder mooi is als op de demo van Wolff..
        Ik vind ze ook wel veel op elkaar lijken. De verschillen zijn niet zo groot op film. De camera van Afcajax is een stuk beter qua kleur; mijn (foto)camera kan kleuren niet zo goed vastleggen. Het klopt ook wel dat deze cakebox mooie kleuren heeft, maar ik wil persoonlijk niet 1:40 minuut naar dezelfde mooie kleuren kijken Dan wil ik meer variatie. De cakebox is ook niet slecht hoor; de kleur is goed, grote en volle boeketten. Maar voor dit geld en met deze tijdsduur, is er heel veel meer mogelijk. Daarom vind ik dit een saaie en eentonige box.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #34
          De kleuren zijn super!!! Wel lastig vast te leggen maar heb het geprobeerd. Deze zit in de collectie dit jaar!!
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #35
            Ah, op dit filmpje zie ik de blinkers wat beter naar voren komen. Super ding. Nu alleen hopen dat hij in de straat wel doorloopt

            Comment


              #36
              Erg leuke cake box hoor voor dat geld!

              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  Net cake A geprobeerd. Mooie kleuren en rake klappen!

                  Comment


                    #39
                    Deze is grandioos. Prachtige kleuren en hele gave blinkers. Wat een topper!
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      #40
                      2 boxen tegelijk gedaan. wat een spektakel. Film volgt nog
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        #41
                        Ook dit was weer een prachtige box! Cake a vond ik de eerste schoten wat klein, maar daarna kwam hij goed op gang. Vooral de laatste cake vond ik geweldig met die salvo's van verschillende soorten blinkers

                        Comment


                          #42
                          Wat een geweldige box dit. Echt van genoten. Goede burst en prima effecten. Heeft me zeer aangenaam verrast.

                          Comment


                            #43
                            Mensen met straatfilmpjes? Wil deze mischien dit jaar aanschaffen.

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45
                                Ziet er goed uit.

                                Comment

                                Working...
                                X