Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triple Trouble

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Echt dikke waaiers. Heb vorig jaar getwijfeld maar dit jaar moest het toch maar eens gebeuren. Heb m zojuist voor een redelijke prijs meegepakt. Bedenk later wel of ik ze los ga schieten of doorlont.
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
      Vanochtend deze box opgehaald, mooie compacte doos. Het label is toch wel erg tof! Mooi detail vind ik dat de potten 'houten' kratten voorstellen . Overigens is de cake met de 30mm tubes bij mij als C gelabeld, dus hij is gelabeld zoals hij bij de demo van Intratuin Pijnacker geschoten is. Omdat het een kado is voor mijn vriendin die vooral de blinkers mooi vond wordt de afsteek volgorde C-A-B. Zal proberen om hem te filmen
      HaHa das een goeie , als ik door mijn budget heen ben ga ik ook cadeautjes voor mijn vrouw en kinderen kopen

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
        Ik was teleurgesteld met deze box

        Op de labels stond heel netjes cake A, B en C. Maar de inhoud van cake A was hetzelfde als cake B en juist voor alleen voor cake A had ik de box gekocht! Mijn blauw wit project werd een beetje verpest door de cake met rode palmen. Het was niet lelijk maar als ik dit had geweten dan had ik de hele box in mijn 18.00 moment geschoten.

        Ik had de box bij vuurwerk Outlet Haulerwijk gekocht. Had iemand dezelfde ervaring?
        Ik had hem ook in haulerwijk gehaald, los geschoten, maar wel de drie verschillende waaiers.

        Comment


          #94
          Ik heb deze cakes los geschoten. Stond helaas niet op de juiste plek om te filmen en het geluid is slecht. Toch hier de 3 cakes:


          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            #95
            45 euro voor 3 waaiers! Ik doe 't zo weer! Top ding in de straat!
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #96
              Hierbij nog een straatfilm van afgelopen jaarwisseling. Was een leuke box, zeker voor rond de 45 euro.


              Comment


                #97
                Wat een fijne box is dit zeg, helemaal voor die €45,-!

                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #98
                  Deze ga ik ook ff meepakken, denk voor het 18:00 moment

                  Comment


                    #99
                    Dat ziet er goed uit zeg! Ooit ook eens per 2 geschoten in de straat, was toen ook zéér indrukwekkend. Goed om te zien dat hij nog altijd in kwaliteit is, zeker een om in de gaten te houden. Komt nu al voorbij voor zeer scherpe prijzen!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Erg mooi waaierblok dit. Boeketten waren aardig groot en de mines waren ook goed. Kwa prijs/kwaliteit verhouding helemaal top.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                        Wat een fijne box is dit zeg, helemaal voor die €45,-!

                        Deze ook dik gedrukt op de wishlist gezet
                        Brrrap, lekker knallen

                        Comment


                          het is jammer dat deze bakken niet meer op de markt zijn, heerlijk bakkie! Ik kocht deze als bakkie voor erbij maar hij deed zeker niet onder voor de grotere bakken! Gewoon goed!

                          Comment

                          Working...
                          X