Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glorious

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Glorious

    Artikelnummer: 1850
    Artikelnaam: Glorious
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 44 gram
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: u staat versteld wat er uit dit kleine potje komt! 19 schots mine-cake met verbazingwekkend kwaliteit!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €3,95
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Film van 21 okt 2011:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door pyroboy; 30 November 2016, 19:01.

    #2
    Leuk potje voor de prijs zeg.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #3
      3,95 bron goedkopervuurwerk.nl
      Laatst aangepast door Stefan Works; 24 September 2011, 16:24.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        leuk zeg. Dit is een van de kleinste die ik Wolff heb zien maken (buiten ass.)
        Maar wel fraai. Deze kun je gebruiken als grondpotje. En erachter misschien een tempo potje
        Make Fireworks Great Again!

        Comment


          #5
          Leuk ding! Past best tussen wat fonteinen ofzo

          Comment


            #6
            Leuk potje, doet me denken aan Rainbow Fantasy ofzo die ze wel eens hadden.

            Voor €4 een super leuk dingetje voor erbij

            Comment


              #7
              Schitterend stuk vuurwerk voor een super mooie prijs met leuke effecten erin in een lekker rap tempo en dat slechts voor 4 euro en 44 gram !!
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Leuke cake voor in de avond. Hier koop ik er denk ik wel een paar van.
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  #9
                  Hou wel van deze chaotische cake:P
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #10
                    Haha echt een super potje voor dat geld! Is ook lekker origineel om zulk soort budget potjes te maken vind ik.


                    Ze proberen ook nog een soort chaos-effect te maken door de combi van de fluiters en de mines. Ik ben hier zeer over te spreken. Hoop dat ik deze paar x in me collectie kan nemen Lekker stoken in de vooravond..

                    Comment


                      #11
                      Ik vind het sowieso grappig dat Wolff met zulke dingen aan de gang gaat. Volgens mij zijn ze daarin redelijk uniek. Dit potje is niet groter dan een koffie kopje en dan komt er nog zoiets grappigs uit. Aanradertje voor de kleinere beurs.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        #12
                        Ik vind dit echt een lachuh ding. Als je deze combineert in een doorlont project kun je er wat leuks mee maken. Je begint met 10 van deze dingetjes direct gevolgd door het grote werk.

                        Ik ga er zeker een paar van halen
                        Freak 4 Life

                        Comment


                          #13
                          Prima potje om je mee te vermaken op de vooravond of bij schemer. KOmt er zeker in bij mij.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            #14
                            Leuk product dit, redelijke mines, afwisselend met leuke fluiters, denk dat deze zelfs overdag voor hun prijs nog leuk zijn.

                            Ook deze komt waarschijnlijk een aantal keer in mijn collectie, klein maar fijn.

                            Comment


                              #15
                              Deze is ideaal voor een project, en al helemaal voor die prijs. Zo kan je er meerdere tegelijk schieten om het tempo lekker op te bouwen. Komt er zeker (meerdere keren) bij voor mij dit jaar!
                              De komende maanden minder actief op het forum.

                              Comment

                              Working...
                              X